36 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een tula en daar ben ik enorm blij mee

4 jaar geleden

Ik heb hem van stokke en ik vind hem heerlijk zitten

4 jaar geleden

Wij hebben de tula free-to-grow. Hele fijne draagzak. Makkelijk in te stellen en heeft ook een extra gaas voor de zon die ook eraf kan door middel van drukknopen. Alleen kan de kleine hier niet met zijn rug tegen ons borst in. Wel op de rug van ons.. Maar niet tegengesteld. Dat is wel jammer mocht dit zo zijn. Zelf nog niet met zekerheid gecheckt

4 jaar geleden

Tula free to grow. Heel fijn, al onwijs veel gebruikt

4 jaar geleden

Ergo baby is geweldig, we hadden de newborn - kan je langs voor dragen met gezicht naar binnen/buiten - draagzak en nu gaan we (na 6 maanden) overstappen naar de Omni - kan je van voor met gezicht naar binnen, op de heup en op de rug dragen - draagzak

4 jaar geleden

Wij hebben de Tula Explore!

4 jaar geleden

Artipoppe! Zo blij mee en draagt heel fijn.

4 jaar geleden

Wij ook tula free to grow, erg blij mee!

4 jaar geleden

Als tip, kijk vooral of de beentjes in een ergonomische houding hangen. Er zijn nog verschillende draagzakken die daar geen rekening mee houden. Ergobaby en tula doen dat bijv wel

4 jaar geleden

Tula free to grow vind ik ontzettend fijn!

4 jaar geleden

Tula free to grow, fijne draagzak en al veel gebruikt!

4 jaar geleden

Tula explore. Echt een super aanrader. Wel kostelijk. Wij hebben de onze tweedehands aangeschaft.

4 jaar geleden

Hier de ergo baby omni. Al veel gebruikt. Had de Tula ook gepast, maar vond deze lekkerder zitten. Is heel persoonlijk hoor. Tula heeft wel mooiere printjes 😁

4 jaar geleden

Wij hebben de Tula free to grow. Echt heel erg fijn en makkelijk in gebruik .. ik neem hem meestal mee als ik in mn eentje op pad met met de kleine man. Ideaal ding..

4 jaar geleden

Wij geven de tula explore. Echt een aanrader. Baby kan tegen je borst aan, als ze groter zijn ook met de rug tegen de borst en op je rug.

4 jaar geleden

Ik heb een 4 click carrier deluxe van bykay. Letterlijk en figuurlijk vastklikken en gaan. Gebruik hem vaak voor tijdens werk (ben buiten werkzaam)

4 jaar geleden

Wij hebben een Tula 2de hans gekocht via markplaats.

4 jaar geleden

Wij hebben de tula free to grow echt een hele fijne draagzak ook als ze wat zwaarder worden nog prima te dragen

4 jaar geleden

Tula free to grow, maar gebruiken we bijna niet eigenlijk...

4 jaar geleden

Ergo baby air. Lucht doorlatend ook fijn voor jezelf. Hete baby! Extra brede band voor je onderrug vind ik heel fijn. Veel standen voor ondersteuning nek beentjes. Zondag nog mee over het strand gewandeld. Ze heeft de helft van de tijd geslapen. Kangoeroe baby😄