36 Reacties

4 jaar geleden

Ga vooral passen, ik paste er bijna geen klein en smal. En mijn vriend breed en lang dus was even passen. Hier de cybex yema die het beste bij ons beide paste.

4 jaar geleden

Ergobaby air. Fijne luchtdoorlatende drager. Ik ben 1.60 lang en mijn man 1.86 en hij past bij ons beide goed.

4 jaar geleden

Hoe oud is je baby? ik heb geen draagzak en m’n dochtertje is 6 maanden. Ik twijfel om er nu nog 1 aan te schaffen

4 jaar geleden

Artipoppe, ge-wel-dig en iedere € waard

4 jaar geleden

Reactie op Ikjoli

Ergobaby air. Fijne luchtdoorlatende drager. Ik ben 1.60 lang en mijn man 1 ...
Wij hebben ook de Ergobaby Air. Een heel fijne draagzak, voor zowel jezelf als je kindje. Mijn man en ik zijn beide niet de kleinsten, maar bij ons beide zit deze goed. Geen gehang door je kindje of last van je schouders/rug na het dragen. Je kan deze ook op verschillende manieren dragen. Op dit moment dragen wij ons mannetje van 6,5 mnd met het gezicht naar voren. Dit vindt hij prachtig 😊🥰. Kan 'ie lekker loeren 😅.

4 jaar geleden

Ik heb evt nog eennhele mooie draagdoek in de aanbieding

4 jaar geleden

Ergobaby hier. Zit zo goed. Maar heb eentje met 3 standen (met gezicht naar me toe gedraaid, heup en rugstand) en was toch liever voor de 4 standen gegaan (ook met gezichtje naar voren).

4 jaar geleden

Ik heb een artipoppe. Heel blij mee maar wel aan de prijs voor kort gebruik. Ik gebruik hem dagelijks omdat ik op drie hoog woon in Amsterdam en dat sneller en makkelijk is dus voor mij elke euro waard.

4 jaar geleden

De Tula Free to grow vind ik ook erg prettig, had voor mijn zoontje al de Tula toddler, ook een toppertje👍🏼

4 jaar geleden

Wij hebben de Ergobaby Omni 360 (4 zitmogelijkheden) en heel blij mee. Onze zoon er geniet vooral van als hij met z'n gezicht vooruit kan kijken, terwijl hij in de draagzak zit. Toen hij kleiner was hebben we ook veel gebruik gemaakt van een draagdoek, maar nu vind ik dit veel handiger (sneller om te doen). Onze zoon is altijd rustig wanneer hij in de draagzak zit en kan ook lekker slapen!

4 jaar geleden

Wij hebben een draagdoek, een draagzak van maxi cosy, daar was ik niet tevreden mee, dus een van tomy sungli besteld.... Ik vind het allemaal niets. De doek vind ik nog het prettigste. Ik heb de indruk dat ons meisje in een draagzak niet makkelijk in kan en ook niet makkelijk uit. Ook heb ik de indruk dat ze er niet graag in zit. Ik ga ze verkopen. De doek hou ik nog bij. De doek heb ik zelf gemaakt met een lang doek dat ik op maat heb geknipt omdat ik in der tijd zo lang moest wachten op mijn bestelling van de draagzak (begin van quarantaine). Op you tube vind je hoe je deze moet binden.

4 jaar geleden

Ik heb een draagdoek, past altijd en geen gedoe met wisselende maten van je kindje! Daarnaast in veel verschillende prijscategorieen te krijgen. Wel even leren knopen msar dat kan via filmpjes of een draagconsult. Ik ben er superblij mee! Mijn man vind het knopen teveel gedoe en draagt met een mei thai, soort tussenoptie tussen doek en draagzak.

4 jaar geleden

Little frog! Draagzak van draagdoekenstof. Je kunt 'm helemaal naar wens afstellen. Voor m'n oudste had ik destijds een tula, ook prima ding, maar daar kon geen new born in vandaar nu de little frog en vind die qua stof en pasvorm eigenlijk nog veel fijner. Maar dat kan voor iedereen verschillend zijn dus als je de mogelijkheid hebt om verschillende te passen zeker doen. Ik had en heb er weer veel plezier van. Heel gezellig je kleintje dichtbij dragen en als ze wat moeilijke dagen hebben (tandjes/ziek etc) dan zitten ze lekker bij je en heb je nog wel je handen vrij

4 jaar geleden

Op facebook heb je de pagina draagliefde, daar zitten ook draagconsulentes bij die alles kunnen vertellen over ergonomisch dragen. Ik heb zelf een rekbare doek en een manduca draagzak en op zoek naar een mooie ringsling, maar heeft alles te maken met de leeftijd van je kindje. Voor korte stukjes met een baby of een kindje wat nog niet zover kan lopen is bijv een ringsling heel handig, die kan je ook klein opbergen.

4 jaar geleden

Hoi hoi dames, Ik heb al jullie berichten gelezen en ben met een lijstje naar de winkel geweest, verschillende modellen gepast samen met Giel, uiteindelijk is onze keuze gevallen voor de Ergobaby omni 360 met 4 zit mogelijkheden. Onwijs bedankt voor alle tips en lief dat jullie de moeite hebben genomen mij verder te helpen! Hopelijk hebben we nog heel lang plezier van de zak. Liefs!