6 Reacties

4 jaar geleden

Misschien heb je nog een voorraadje in de vriezer liggen dat je kan gebruiken? Ik kolf op t moment de voedingen overdag, dan vraagt het minder energie voor mij en kan een ander ook een keer een voeding geven. Misschien helpt dat voor jou ook.

4 jaar geleden

Herkenbaar hoor. T vraagt een hoop energie zo met deze warmte. Ons kindje is ruim 6 maanden, ook volledige borstvoeding. Wat ik alleen kan adviseren voor jou is drinken, drinken drinken. En voldoende zout tot je nemen Succes! Volgende week gelukkig iets minder warm!

4 jaar geleden

Herken het haar... en 7x? Mag ik ergens tekenen? Mijn dochtertje 15x gister... ik drink echt heel veel! Meer dan 3 liter. En verder zo weinig mogelijk doen. Ik vind deze dagen echt pittig als ze zoveel drinkt.. merk dat het ook een hoop van mijzelf vraagt!

4 jaar geleden

Zooooooveel mogelijk drinken, lieve mama. Mijn kraamverzorgster zei altijd: als zij drinkt, hoor jij ook te drinken. Vooral met deze hitte.

4 jaar geleden

Ja heftig hè. Hier ook hoor. Veel drinken, niet te veel ondernemen. Zorg goed voor jezelf!

4 jaar geleden

Thanks, herkenning is al heel fijn en ik zal goed blijven drinken. En 15x, dan is het helemaal pittig... Sterkte allemaal nog even! Volgende week weer koeler gelukkig.