8 Reacties

4 jaar geleden

Dit doen de meeste hoor ook mijn middelste zoontje deed dat en die was altijd te vloeibaar(elke dag tot aan de nek onder🙈) de oudste van mij zat heel vaak verstopt en die huilde altijd heel erg voor het poepen dat is echt heel zielig.. dus gaat prima met die van jou denk ik😄

4 jaar geleden

Ok, ben ik weer gerust. Bedankt 😁

4 jaar geleden

Bij ons zie je het soms. Erg grappig om te zien wel 😂

4 jaar geleden

Bij de meeste babytjes zie je het. Als je merk dat de poep zelf hard (dat merk je bij het dichtvouwen van de pamper en dan op de drol te duwen, smakelijk allemaal trouwens hihi) is of dat hij heel weinig poept en veel huilt tijdens dan is er iets mis met de stoelgang. Dus als dat niet aan de orde is is er niks aan de hand. Vind het zelf ook wel een grappig gezicht. Zo'n rood koppie er boven op hihihi. Vind het ook wel makkelijk. Z o ligt hij niet lang in een poep pamper

4 jaar geleden

Haha ja bij onze kindjes allebei zie / zag je het heel goed aan hun gezicht als ze liggen te poepen, al vanaf de geboorte. Ik geniet er stiekem van haha.

4 jaar geleden

Doet mijn dochtertje ook altijd! Weet precies wanneer ze poept en ik haar kan verschonen

4 jaar geleden

Als mijn kindje poept wordt hij soms paars van het persen .. 😆 maakt niet uit hoe hard of zacht het is. En hij kreunt er ook lekker bij.

4 jaar geleden

Bij mijn dochter kun je het ook goed zien idd, en sinds een paar dagen maakt ze er de gewoonte van om te gaan poepen tijdens de lunch. Dan zit ze in haar stoel met in elke hand een stukje brood en dan stopt ze ineens met eten om te gaan drukken, met beide handjes in het brood knijpend 😅 zodra ze klaar is eet we dan weer vrolijk verder 😂