11 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een zwangerschapsdagbook van lifestyle2love bijgehouden en daar alle foto's in geplakt. Ik had elke 2 weken een echo 9 maanden lang dus echt mega veel. Alles in geplakt. 😊

4 jaar geleden

Ik heb een foto album gemaakt met foto's van mezelf gedurende de 9 maanden met de daarbij horende echo's en de eerste foto's na de bevalling.

4 jaar geleden

Ik heb een geboortekist gekocht. Met een klein houten kistje erin met echo foto's. Ook heb ik van mijn hele zwangerschap een fotoboek gemaakt :)

4 jaar geleden

Alle echofotos in een foto album geplakt😍

4 jaar geleden

Ik heb een box gekocht bij de action met my first memories. Daarin zit dr navelstreng echo foto’s de test ze stond met 6 weken in de krant dus die krant de geboorte akte, al dat soort dingen heel leuk voor later

4 jaar geleden

Heb als tip mee gekregen om de echo's in te scannen, want die vervagen zei ze van verloskundigenpraktijk

4 jaar geleden

Echo boekje.

4 jaar geleden

Ik heb nu alles in een doos zitten, maar ik wil binnenkort ook en houten opbergdoos kopen met naam er op om alles in te bewaren. Mijn echo's had ik in het 9 maanden boek geplakt bij de week dat ze gemaakt zijn. Die gaat ook de doos in 🙂

4 jaar geleden

Alles op een usb stick en sommige als foto’s bewaard

4 jaar geleden

Ik kocht het boek van O'baby van Pauline. Dit is er voor zwangerschap en ook voor het eerste jaar. Daar plak ik een aantal foto's in. En de rest bewaar ik in het mamaboekje van het ziekenhuis.

4 jaar geleden

Ik heb heel veel echofoto’s gehad tijdens mijn zwangerschap, ik heb ze in een fotoalbum gedaan. Navelstreng, ziekenhuismutsje, ziekenhuisbandje, etc, in een doos samen met de fotoalbum