24 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Ik bedoel: of toch maar een kunstboom 🤷🏽‍♀️

3 jaar geleden

Wij hebben normaliter 1 van 2.10 meter maar gaan dit jaar voor 2 kleinere die we op een tafeltje kunnen zetten zodat ze veilig staan. Kunst is ook niet geweldig, want die dingen zit plastic aan en als dat weer valt en ze weten dat op.... dus dan maar voor wel kerst maar iets ingetogener gekozen hier.

3 jaar geleden

Mijn ouders hadden vroeger toen ik baby was een echte. Dat ging best wel goed, tot ik compleet onder de uitslag zat omdat ik niet tegen die boom kon. 🤣 Wij gaan voor een neppe😇

3 jaar geleden

Wij doen dit jaar op een sidetable of op een schouw zodat ze er niet bij kan en hij toch veilig staat, heb ook vaak gezien dat ze hem op de grond neerzetten met iets er omheen of in de box 😂 zou gewoon voor een kunstboom gaan dat is toch wel wat veiliger..

3 jaar geleden

ik heb kunstboom met plastic versiering. Ik heb het in een hoek staan waarbij ik twee banken, hoek van 90 graden zeg maar, ervoor heb. Ik had bij mijn zoon toen ook maar kerst voor een jaartje overgeslagen. Maar ik denk dat de plek waar je hem plaatst belangrijker is dan echte of neppe. Ik denk namelijk dat je met neppe ook niet veilig zit. Normaal gesproken zet ik de boom op een open plek.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Mijn ouders hadden vroeger toen ik baby was een echte. Dat ging best wel go ...
Ooh wat erg🙈

3 jaar geleden

Wij zetten gewoon een echte neer. Zal iets meer opletten zijn maar er zullen vaker situaties zijn dat de kinderen moeten leren dat iets niet kan/mag.

VRIEND

3 jaar geleden

Normaal staat de boom in het midden van de kamer. Nu gaat hij de hoek in haha. Maar wel een echte :)

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op VvA

Wij zetten gewoon een echte neer. Zal iets meer opletten zijn maar er zull ...
Daar heb je helemaal gelijk in. Die van mij trekt zich overal aan op en probeert ook te lopen😵, met uiteraard met de nodige valpartijen😑.

3 jaar geleden

Ik denk dat wij - heel saai - geen boom gaan zetten. We zetten normaal een vrij grote echte boom, maar op die plek staat nu de box. Hij zou er wel naast kunnen, maar m’n dochtertje trekt zich overal aan op en zit overal aan. Ook aan de kerstboom ben ik bang. En ik zie het niet zo zitten dat ik constant achter haar aan moet (wat ik eigenlijk al moet). Het maakt volgens mij niet zo veel uit of je een echte of kunst hebt. Het is meer dat je kindje er niet aan gaat zitten en alles eruit haalt.

3 jaar geleden

Op een tafeltje tussen de 2 banken in, gaat tot nu toe prima hier! Een neppe btw! Ons dochtertje trekt zich idd ook overal aan op, maar hier stond de boom altijd al op deze plek, met 3 katten en een hond weinig aanpassing nodig voor een baby 🤭🙈🤣

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Op een tafeltje tussen de 2 banken in, gaat tot nu toe prima hier! Een nepp ...
🤣🤣 huis was al babyproof 🤣🤣

3 jaar geleden

Jaaa wat een dilemma! Wij hebben normaal een grote echte boom. Mijn man wil dit nog steeds gewoon proberen, ik twijfel. Ik heb wel deze als bliksemafleider aangeschaft 😂

3 jaar geleden

Geen kerstboom hier 😭 gaat niet goed komen haha heb nu overal boven kerstige dingen hangen

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Vls

Jaaa wat een dilemma! Wij hebben normaal een grote echte boom. Mijn man wi ...
Dat is leuk!!!!!!

3 jaar geleden

Reactie op Reina2020

🤣🤣 huis was al babyproof 🤣🤣
Precies!! Alleen iets met traphekjes en stopcontacten

3 jaar geleden

Misschien is dit een idee???

3 jaar geleden

Ik doe een kunstboom met plastic ballen 😋 en de boom vastmaken. als de kleine meid groter is kan het wel weer mooi, nu ga ik voor veiligheid

3 jaar geleden

Wij hebben getwijfeld maar waren tot de conclusie gekomen dat het ook goed is om op iets te wijzen wat niet mag. Dus we hebben gekozen voor een echte boom. Hij staat al ruim een week en hij heeft past 2x de ballen aangeraakt en dan ook echt met N vingertje er tegen aan. Daarnaast letten we gewoon op met de vallende naalden. We hebben ook een kat, daar moet je met een kerstboom ook bij letten. Tot nu toe bewondert hij het alleen maar.

3 jaar geleden

Hier staat de kerstboom (kunst) midden in de woonkamer, als versiering heb ik glazen ballen, vilten poppentjes en houten decoratie, alleen de onderste rand heeft plastic ballen. Gaat erg goed met mijn dochter 9,5 maand, af en toe, raakt ze de plastic bal aan of de boom. Wij zeggen dan nee, en geven haar iets uit haar speelgoed mand. Dan heeft ze er geen aandacht meer voor.