6 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter van 15 weken oud is al weken eenkennig ze wilt alleen bij mij en zn vader als ik bij me ouders ben is het een grote drama ze huilt zonder te stoppen kan uren duren. Ik weet ook niet hoe ik dit moet oplossen, succes.

4 jaar geleden

Mijn dochter is vandaag ook precies 16 weken 😃. Vorige week na een tijd weer de familie ontmoet. Een deel kon ze even aan, maar bij een deel begon ze direct al te huilen. Bij mij en mijn man op schoot was het weer prima en kon ze naar de leden, waar ze zojuist op schoot bij huilde, weer lachen. Een paar keer uitgeprobeerd zo en bleef aanhouden. Vond het ook nog erg vroeg. Ik heb dr nu nog bij me, maar als ik straks voor het werken de deur uit moet, dan zal ze toch echt anderen moeten accepteren 😢 ik lees even mee, hopelijk krijgen we goede tips. Dat huilen vind ik maar niks.

4 jaar geleden

Ha Dames. Mijn kleintje van 15 weken heeft dit al vanaf 8 weken. Ook naar mijn man. Ik had hier destijds ook een topic over geopend. Bij ons komt het door de coronacrisis: man als ic verpleegkundige veel weg voor werk en ik steeds thuis met de baby. Inmiddels zijn wij bijna 8 weken verder en is het nog steeds niet opgelost. Wij proberen mijn man zoveel mogelijk te laten doen. Met name ook de ' leuke' dingen. Ook introduceer ik langzaam aan de oma's. 1 juli ga ik weer werken dus zal hij naar de oma's en de opvang gaan. Hopelijk is het tegen die tijd iets beter! Geen tips dus verder 😑

4 jaar geleden

Hier ook huilen bij de grootouders sinds kort. Zo lang ze bij ons is lacht ze naar hun maar als ze overnemen is het huilen 😕 hopelijk is het maar een fase 😔

VRIEND

4 jaar geleden

Hier ook sinds een week aan het huilen bij de grootouders. Volgende week start hij bij de kinderopvang, benieuwd hoe dat gaat 🙈

4 jaar geleden

Ha dames, bedankt voor jullie reacties. Enerzijds 'fijn' om te horen dat onze dochter geen uitzondering is ;-) maar net zo vervelend voor jullie dat jullie dit ook ervaren. Mijn dochter gaat nu 3 weken naar de opvang en vanochtend huilde ze daar ook voor het eerst toen de leidster haar overnam. Van het weekend ook weer huilen bij oma. Bij mijn man en ook het naar bed brengen door hem gaat nu wel weer goed. Ik denk (en hoop) dat het echt een fase is en dat mede door corona en de baby minder gewend is door anderen veel opgepakt te worden dit extra wennen is. Succes jullie ook allemaal en hopelijk gaat het snel over! Groetjes, Marloes