58 Reacties

4 jaar geleden

Veel sterkte ❤

4 jaar geleden

Reactie op Mariken

Veel sterkte ❤
Dankjewel

4 jaar geleden

Oh wow..Sorry vind t echt heftig en ben er een beetje stil van..K heb op dit moment ook geen partner meer en doe t alleen..ben al een paar weken bij mn moeder in huis omdat k dan aanspraak heb en vriendinnen zijn dichtbij.. helaas voor jou is dit een ander verhaal.. kan je niet iets regelen zodat je toch weer naar Nederland zou kunnen??

4 jaar geleden

Wat een moeilijke situatie! Wat zou je nu het liefste willen? Zijn er mensen in NL die mogelijk een ticket voor je kunnen boeken? Of is dat niet wat je wil? Onwijs lastig iig en ik wens je heel erg veel sterkte!

4 jaar geleden

Wow wat een verhaal, als ik jouw was zou ik terug gaan naar nederland al is het even bij die vriendin en dan hulp zoeken via maatachappelijk werk ofzo. Denk aan je dochter en jezelf Heel veel sterkte

4 jaar geleden

Ik zou er echt alles aan doen om zo snel mogelijk terug naar Nederland te gaan. Je bent daar voor je man en je kids maar je man is er niet en als hij er wel is dan is die er eig ook niet. Kies voor jezelf f en je kinderen. Leen wat geld van je vriendin om terug te komen en bouw ne leven hier op met je kinderen.. Heel veel sterkte ❤️

4 jaar geleden

Veel sterkte ❤️ je kindjes en jezelf zijn minstens even belangrijk. Zet jezelf niet aan de kant. Ook al zie je het nu niet zitten. Toi toi toi. Kom op voor jezelf.

4 jaar geleden

Sjonge. Wat een ellendig verhaal. Is er iets wat iemand voor jou zou kunnen doen. En voor je kinderen.

4 jaar geleden

Ze noemen dit zelfs mishandeling als ik lees wat je beschrijft! Mishandeling is niet enkel fysiek maar ook mentaal. Hij sluit je af van de wereld en dat is dus mentaal je kapot maken. Maak dat je daar weg bent.. niet of weinig eten is ook ongezond voor je baby! Kom op voor jezelf.

4 jaar geleden

Ik zou die vriendin opbellen van hoe of wat. Ze wil je vast van alle kanten helpen en je naar Nederland halen. Vanuit daar kan je weer zelfstandig worden. Iniedergeval veel sterkte❤

4 jaar geleden

Ik sluit me aan bij de dames ... en inderdaad alles doen om naar Nederland terug te komen! Sterkte

4 jaar geleden

Reactie op Sara1977

Ik zou die vriendin opbellen van hoe of wat. Ze wil je vast van alle kanten ...
Ik zou dit inderdaad ook doen. Evt foto's maken van de situatie (woonplaats) waar je nu met je dochtertje woont zodat je in Nederland aan kan tonen dat het daar niet te doen was voor jullie. Zodra je in Nederland komt heb je recht op bepaalde hulp aangezien je dan alleenstaande (zwangere) mama bent. Die hulp zou ik dan ook met beide handen aan zou pakken als ik jou was! Mocht ik je kunnen helpen, laat het me weten. 😘

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties. Nu is het zo dat hij ons (mijn dochter) niet wilt laten gaan en dreigt met van alles. Mijn vriendin zit in een situatie waardoor ze ons niet in huis kan nemen en ook niet kan laten inschrijven (bijstand) Nu ben ik er dus ook achter gekomen dat mijn man aan de lopende band vreemd gaat.. hij ontmoet ze in zijn restaurant.. vandaar dat hij mij daar niet wilt hebben.. Ik snap niet wat hij dan van ons moet en waarom hij ons niet laat gaan. Ik wil zelf dus terug naar Nederland, want hoe kan ik hier bevallen? Ik zit er zo hoog mee in dat ik zelf soms niet meer wil leven. Het voelt alsof al die jaren 1 grote leugen was en dat hij alles van mij heeft afgepakt en nu met letterlijk niks laat.

4 jaar geleden

Reactie op pareltje

Bedankt voor de reacties. Nu is het zo dat hij ons (mijn dochter) niet wilt ...
Moet hij toestemming geven om jouw dochter het land uit te laten gaan? Weet niet of dit een domme vraag is, maar heb het zelf nooit meegemaakt.

4 jaar geleden

Ohh wat vreselijk 😣 probeer er alles aan de doen om terug te kunnen komen.. Met je kinderen dit is geen doen

4 jaar geleden

Reactie op pareltje

Bedankt voor de reacties. Nu is het zo dat hij ons (mijn dochter) niet wilt ...
Misschien heftige tip.. je zou contact op kunnen nemen met Veilig Thuis in NL. Hopelijk kunnen ze jou hierbij ondersteunen en naar de juiste plekken verwijzen. Dit kun je niet alleen oplossen.

4 jaar geleden

Reactie op lian99

Moet hij toestemming geven om jouw dochter het land uit te laten gaan? Wee ...
Ja helaas moet hij toestemming geven, hij heeft ook al onze papieren. Ik zat zelf te denken om bij de ambassade te komen maar ik kan geen eens het huis uit. Ik heb geen sleutel, dus kan dan niet meer naar binnen. Plus dat de hele wijk mijn man kent, dus alles wat ik doe wordt gemeld. Zo mocht ik dus ook nooit alleen van het restaurant naar huis lopen, altijd kwam er 1 van zijn broers mee. Mijn vriendin wilt me ook graag helpen, alleen kan zij mij financieel niet bijstaan en kan ik er helaas niet langer blijven dan een paar dagen. Zelf zat ik er aan te denken dat zij misschien de ambassade hier kan bellen en dat ze misschien naar mij kunnen komen. Aangezien ik dus ook niet kan bellen hier(gebruik het internet van een hotel naast ons huis)

4 jaar geleden

Gewoon alles aan doen om terug naar nederland keren met de kinderen bel alle hulp die er is ! Wens je veel sterkte en hoop dat alles goed komt met jou en de kinderen en in zo een "kakkerlakkenhuis" kan geen kind groot gebracht worden sorry dus gewoon terug naar nederland keren.

4 jaar geleden

Reactie op pareltje

Ja helaas moet hij toestemming geven, hij heeft ook al onze papieren. Ik z ...
Je denkt in mogelijkheden. Heel knap!

4 jaar geleden

Reactie op pareltje

Ja helaas moet hij toestemming geven, hij heeft ook al onze papieren. Ik z ...
Jeetje wat heftig als je misschien even aangeeft in welk land je zit dat we kunne kijken waar we kunne helpen. en eventueel kunnen bijstaan met een gofund al is het maar dat iedereen 1 euronstort als je niet zo ver zit.