58 Reacties

4 jaar geleden

wat een vreselijk verhaal! ik heb geen andere tips dan alles wat hier al geopperd wordt, ik hoop van harte dat je een manier vindt om terug naar NL te komen! kies aub voor jezelf en je kinderen, dit klinkt niet als een prettig leven.

4 jaar geleden

Reactie op pareltje

Bedankt voor je lieve reactie. Ik heb zojuist met iemand in Nederland cont ...
Oh super. Dat is al een stap verder. We zullen allemaal duimen dat hij wat kan betekenen.

4 jaar geleden

Heftig om te lezen. Ik hoop dat je stappen durft te ondernemen.

4 jaar geleden

Jeetje wat heftig zeg! Zelf heb ik 5 jaar een relatie gehad met een alcoholist, dus ik weet een beetje hoe je je voelt.. Ook met de beledigingen vanuit hem :( Heftig dat je niemand om je heen hebt, ik leef enorm met je mee! Ik weet niet of jullie erg afgelegen wonen, of dat je nog wel contact met buren of andere bekenden daar hebt. Misschien is het mogelijk om via internet ofzo jezelf proberen wat meer de taal eigen te maken (een gratis online cursus of een woordenboek ofzoiets). Pff lastige situatie! Wellicht kun je als je de taal een beetje beheerst wat uurtjes (vrijwilligers)werk doen? Om onder de mensen te komen en je netwerk uit te breiden. Misschien kun je zelfs je dochtertje meenemen dan. Mag ik vragen in welk land je bent? Kop op meid en houd ons op de hoogte! Ik denk aan je en je dochtertje en ik wil best wat dingen voor je uitzoeken e.d. Knuffel vanuit Brabant ;-)

4 jaar geleden

Ik had de overige reacties nog niet gelezen, dom. Ik lees dat je niet kunt bellen, maar ik zou vragen of jou vriendin instanties in NL wil bellen voor je! Moeder en kind huis, raad van de kinderbescherming etc. stuur haar evt wat foto's voor bewijs mee, die je gelijk weer verwijderd voor je eigen bescherming. Probeer erachter te komen waar je man de papieren bewaard, zodat je ze misschien als hij slaapt kunt pakken en evt foto's van kunt maken en naar jezelf mailen. Dan kun je ze terugleggen, zodar hij het niet merkt.. Succes meid, ik bid voor jullie dat jullie een veilige toekomst krijgen! Liefs

4 jaar geleden

Hoe is het nu met je?

4 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je?

4 jaar geleden

Reactie op ToPlantAGarden

Hoe gaat het nu met je?
Het gaat naar omstandigheden goed. Ik verwacht binnenkort weer in Nederland te zijn. Helaas nog geen woonruimte etc, maar sta gelukkig wel al 7 jaar ingeschreven, dus neem het eerste beste aan. Ik wil iedereen bedanken voor de reacties en de hulp die aangeboden is, heeft me echt even goed gedaan en mij wat sterker gemaakt met mijn keuzes.♥️

4 jaar geleden

Wat vreselijk voor je 😪 Hoop dat je snel in Nederland bent!! Heel veel sterkte, liefde en kracht 💖

4 jaar geleden

Hi pareltje, ben je inmiddels alweer in Nederland? Hoe gaat het met je?

4 jaar geleden

Reactie op laetvm

Hi pareltje, ben je inmiddels alweer in Nederland? Hoe gaat het met je?
Ben ook wel benieuwd of alles goed gaat en het goed gekomen is !

4 jaar geleden

Lieve dames, Ik Ben ondertussen weer terug in Nederland, ook heb ik een huisje gevonden. Heb nog niet alles op orde, maar heb wel een bepaalde rust. Ik hoop dat ik nog eventjes alles op orde kan maken hier, voordat de kleine geboren wordt. Lief dat jullie aan mij denken ♥️

4 jaar geleden

Reactie op pareltje

Lieve dames, Ik Ben ondertussen weer terug in Nederland, ook heb ik een hu ...
Wat fijn om te horen, geniet van de rust en je eigen plekje. Wens je alle goeds!

4 jaar geleden

Reactie op Roroo

Wat fijn om te horen, geniet van de rust en je eigen plekje. Wens je alle g ...
Dankjewel!

4 jaar geleden

Wat goed nieuws voor het begin van het nieuwe jaar. Geniet ervan en bouw rustig op. ♥

4 jaar geleden

Reactie op Shanice van de Veer

Wat goed nieuws voor het begin van het nieuwe jaar. Geniet ervan en bouw ru ...
♥️

4 jaar geleden

Wat een goed nieuws, echt heel erg fijn en wat knap dat je dit allemaal doet. Wens jou en de kleine het allerbeste 😘

4 jaar geleden

Hee. Ik vroeg me af hoe het nu met je/jullie gaat? Hopelijk gaat het nog goed❤️