50 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad! Ze schat ons nu op 6 weken zwanger. Over drie weekjes mogen we weer kijken :)

5 jaar geleden

Reactie op sdevries91

Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad! Ze schat ons nu op 6 weken zwang ...
Wat leuk! En was alles goed? Kloppend hartje? Hoe ver had je jezelf geschat?

5 jaar geleden

Ik had gedacht dat ik 6,5 week was, dus zat er niet ver naast 😉 een kloppend hartje gezien inderdaad! Vond het spannend, want hiervoor hebben we een miskraam gehad. Toen heeft er waarschijnlijk nooit een hartje geklopt en was het niet goed aangelegd, dus nu enorm opgelucht om een hartje te zien! Heel erg leuk, voelt zo echt nu.

5 jaar geleden

Ik ook maandag. Ben dan 5 weken en 5 dagen. Super spannend.

5 jaar geleden

Maandag 8 juli. Duurt nog een eeuwigheid, haha. Als het goed is ben ik dan iets meer dan 7 weken zwanger. Spannend!

5 jaar geleden

10 juli 😬

5 jaar geleden

19 juli! Ben dan precies tussen de 9/10 weken! Wil liever iets later dan eerder. Maar dat is denk ik voor iedereen heel persoonlijk.

5 jaar geleden

9 juli, we gaan op vakantie dus ik wou weten of alles goed gaat, voor dt gaan we vetreken

5 jaar geleden

Wij hebben 9 juli de eerste echo, vermoedelijk zou ik dan 8wk zijn. Het voelt nu nog zo onwerkelijk dus ik hoop dat het na de echo wat meer door gaat dringen haha. Ben wel heel blij er al mee!!

5 jaar geleden

Ik mag vrijdag. Ben dan 8 weken.. spannend

5 jaar geleden

Ik mag vrijdag. Ben dan 8 weken.. spannend
Ik ook vrijdag en ook dan 8 weken. Vind t erg spannend! Hopelijk gaat alles goed.

5 jaar geleden

Net de echo gehad, mooi kloppend hartje en de VK schat mij nu op 7+6. Ietsje verder dus dan ik zelf had berekend. Met 11 weken de termijn echo, dan gaan we het duidelijker vaststellen. Zo opgelucht! Heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes dus het begon steeds onwerkelijker te worden. Nu bevestiging :)

5 jaar geleden

Reactie op Robster

Net de echo gehad, mooi kloppend hartje en de VK schat mij nu op 7+6. Ietsj ...
Oh wat fijn! Ik heb ook weinig kwaaltjes en voel me niet zwanger, kan echt niet wachten tot vrijdag.

5 jaar geleden

Reactie op Marita

Maandag 8 juli. Duurt nog een eeuwigheid, haha. Als het goed is ben ik dan ...
Wat leuk, bij mij precies zelfde datum en ook 7 weken en een beetje. Toevallig ook om 14:45?😁 ik vind het zo fijn dat er zoveel gezegd word, krijg echt een wij-gevoel 😊

5 jaar geleden

Reactie op sdevries91

Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad! Ze schat ons nu op 6 weken zwang ...
Whaa leuk! Hoe kom je aan zon vroege echo? Wil ik ook😍

5 jaar geleden

Wij mogen 10 juli voor de 1e echo. Super spannend want afgelopen mei hebben we een vroege miskraam gehad, nu dus even afwachten tot de 8,5 weken.. lijkt nu al een eeuwigheid 😅

5 jaar geleden

Hier intake en eerste echo op 16 juli ben dan bijna 9 weken. Wat hebben vele van jullie vroeg een echo! Ik ben wel benieuwd hoor of alles goed gaat. Als je dan leest over miskramen enzo ben ik toch wel nerveus.

5 jaar geleden

Ik had een hele vroege echo omdat ik meteen na een miskraam weer zwanger ben geworden. De echo was dus met name om het aantal weken zwangerschap te bepalen. Uiteindelijk heb je er nog niet zoveel aan hoor, want je ziet echt alleen nog maar een rijstkorrel. Rustig afwachten. Moeilijk, I know.

5 jaar geleden

Reactie op sdevries91

Ik had een hele vroege echo omdat ik meteen na een miskraam weer zwanger be ...
Ik heb hier ook om gevraagd na een miskraam op 10 mei, helaas niet gekregen. Maar veel meerwaarde heeft t niet dan? 🙂

5 jaar geleden

Wij mogen op 15 juli! Ben dan als het goed is zo'n 8-9 weken zwanger. Ben heel benieuwd.. 🤗