50 Reacties

5 jaar geleden

7+3, inwendige echo, was totaal niet vervelend trouwens! En kloppend hartje! Je ziet de dooierzak en het kindje, die zwarte hap uit het hoofdje is de hersenkamer zei de vk 😁 hoe zien jullie echos eruit?

5 jaar geleden

7+3, inwendige echo, was totaal niet vervelend trouwens! En kloppend hartje ...
Wat fijn Lieke! Dit was onze foto bij 7+6!

5 jaar geleden

Leuk zeg! Buikecho of niet?

5 jaar geleden

Leuk zeg! Buikecho of niet?
Ja buikecho inderdaad. De volgende echo, de termijnecho, krijgen we volgende week met 11+1 :-) blijft ook weer een beetje spannend.

5 jaar geleden

Super leuk, zou zo benieuwd zijn!! Ik mag ook met 11 weken, duurt nog 3,5 weken maargoed ;) heeel veel plezier en geniet ervan 😘

5 jaar geleden

Super leuk, zou zo benieuwd zijn!! Ik mag ook met 11 weken, duurt nog 3,5 w ...
Dank je wel, jij ook! 😘

5 jaar geleden

Wat leuk om die echo's te zien! Wij mogen volgende week maandag. Ik schat dan zo rond de 8.5 week te zijn. Bij onze zoon 2 jaar geleden was de 1e echo een inwendige.. ben heel benieuwd wat er nu gaat komen!

5 jaar geleden

Reactie op Sista_me

Wat leuk om die echo's te zien! Wij mogen volgende week maandag. Ik schat d ...
Aah leuk! Dan zie je volgens mij al echt twee rondjes van het hoofdje en buikje! Succes!

5 jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad, er was een mooi kloppend hartje te zien. Ik vond het zo mooi om mee te maken! Ik ben ietsje korter dan ik zelf had gedacht, werd gemeten op 7+6 en dacht zelf 8+4. Het was trouwens geen inwendige echo bij mij!

5 jaar geleden

Vorige week de eerste echo gehad. Ik dacht toen 7w3d te zijn maar dat bleek nog maar 6w te zijn. Ik kreeg er spanning van want ik kon dit verschil niet verklaren. Om die reden echo een week later gepland. 5 dagen later had ik wat bruinverlies. Meteen stress. Ik mocht gelukkig meteen langskomen. Gelukkig een goede echo. Precies 6 dagen gegroeid. Van 4mm naar 1 cm. Nu dus 7 weken. Het verschil tussen de eerste en tweede echo was echt groot ! Nu nog steeds wat bruinverlies en hopen dat alles goed blijft gaan.