79 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Mamatobe

Hoe kan dat dan dat je word teruggezet? Je telt toch gewoon vanaf de eerste ...
Nee, want het kan zijn dat de ovulatie later heeft plaats gevonden.

5 jaar geleden

Reactie op Mamatobe

Hoe kan dat dan dat je word teruggezet? Je telt toch gewoon vanaf de eerste ...
O en als je ovulatie eerder heeft plaats gevonden? Word je dan terug gezet of alleen als het later heeft plaats gevonden?

5 jaar geleden

Het hangt af van je ovulatie en de innesteling. Als deze eerder hebben plaatsgevonden ben je langer zwanger en word je vooruit geplaatst in termijn. Hebben ze later plaatsgevonden, word je terug gezet en ben je iets minder lang zwanger. Het kan een paar dagen zijn, maar met een onregelmatig cyclus nog langer.

5 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Tot nu toe nog steeds super misselijk en op de echo had ik een duidelijke bloed circulatie dus ik hoop dat het goed is !!

5 jaar geleden

Een kloppend hartje gezien !😍 Vandaag een nieuwe echo gehad en het groeit prima. Ik ben gewoon 6 weken dus had het wel 2 weken mis. Maar dat betekend dus niet altijd het slechte !

5 jaar geleden

Reactie op ccv

Een kloppend hartje gezien !😍 Vandaag een nieuwe echo gehad en het groeit ...
Geweldig nieuws, gefeliciteerd. Had je een inwendige of uitwendige echo?

5 jaar geleden

Reactie op ccv

Een kloppend hartje gezien !😍 Vandaag een nieuwe echo gehad en het groeit ...
Super! Weet precies hoe je voelt! Gister heb ik ook me eerste echo gehad. 6w +5 en kloppend hartje! Ben helemaal verliefd!! Uitgerekend op 16 feb ! 2 dagen na me eigen verjaardag!

5 jaar geleden

super nieuws !! ik ben 5 dagen voor me verjaardag uitgerekent hahah!

5 jaar geleden

Reactie op ccv

Een kloppend hartje gezien !😍 Vandaag een nieuwe echo gehad en het groeit ...
Gefeliciteerd! Ziet er goed uit :)

5 jaar geleden

Wow wat mooi gefeliciteerd!! 😍 Echt super voor je wat gaaf om die echo te zien en dan te bedenken dat mijn kleine pluis er dus waarschijnlijk ook zo uit ziet de eerste keer dat ik hem/haar zal zien😍

5 jaar geleden

Ik heb een inwendige en uitwendige echo gehad. Beide was goed te zien! Ik heb 12 juli mijn volgende echo 😍😍

5 jaar geleden

Vrijdag mijn 1ste echo gehad en ben nu 8 weken en 4 dagen.. net zoals het hoort 😍 het hartje klopte mooi! Ben heel blij dat het niet is zoals vorige keer. Mijn pruts is al 1.5 cm groot! Nog een beetje onzekerheid tot 12 weken maar door de vele miskramen in het verleden ( en mijn leeftijd ) mag ik om de 2 weken gaan voor een echo! Hopelijk blijft alles goed gaan en worden we fiere ouders rond 5 februari 2020

5 jaar geleden

Ik heb vandaag ook de eerste echo gehad 😍 Dacht vandaag precies 8 weken te zijn maar dat blijkt 5+4 ongeveer.. Wel een kloppend hartje gezien en het zag er goed uit 😍 dus wij zijn blij! 5 augustus voor de termijnecho😄

5 jaar geleden

Vandaag ook mijn eerste echo gehad, met de schatting dachten ze dat ik 8 weken was en nu na de echo schat ze me op 7+2. Ze vertelde me wel dat in dit termijn ook moeilijk te bepalen is vanwege de vruchtzak die aan het kleintje zit. Echo tussen 10 en 13 weken zal dus een betere bepaling zijn

5 jaar geleden

Reactie op Dowe

Vrijdag mijn 1ste echo gehad en ben nu 8 weken en 4 dagen.. net zoals het h ...
Spannend hè?! Ben precies even ver als jij bent ☺️

5 jaar geleden

Hey allemaal, Ik heb eigenlijk Disndag pas men eerste echo, nu gister helder rood bloed verloren. Dus vk gebeld en mocht langskomen. Kreeg inwendige echo. Vruchtje gezien en hartje klopte! Ben normaal vandaag of morgen 6weekjes. Nu blijf ik het allemaal nog even behoorlijk spannend vinden met elke toilet gang. En net weer lichtjes bloed met afvegen, maar vergeleken met gister is dit niks en nu roze ipv rood. Ze zag dat de groei klopte volgens mijn tijd nu en dat er niks aan de baarmoeder te zien was van een bloeding. Dus met de kleine was er niks aan de hand. Nu dinsdag dus weer terug voor de "eerste" afspraak

5 jaar geleden

Ik heb dat in onze eerste zwangerschap gehad heel spannend maar, het vruchtje groeitheel snel in het begin dus ws verwacht ze dan zaterdag wel iets te zien super spannend snap ik, gelukkig heb je een goed gevoel bij haar.

5 jaar geleden

Reactie op Sunflower

Hey allemaal, Ik heb eigenlijk Disndag pas men eerste echo, nu gister held ...
Hoi hoi ,Ik heb precies het zelfde gisteren mee gemaakt. Gisteren avond naar het ziekenhuis gegaan ,doorverwezen door de vk. Gelukkig was het met de kleine kidneyboon alles goed . Hartje zag je ook goed . Groei ging ook goed.snap ook volledig jouw angst . Ook Ik heb dit met elk toilet bezoek. Hoe voel jij je verder . Zelf ben ik 7 wkn

5 jaar geleden

K voel me verder echt zwanger. Moe, en alles.. Dit herken ik niet vanuit men vorige zwangerschappen. Dus schok me echf kapot. Dinsdag weer een echo als die goed ik kan k weer beetje opgelucht ademhalen denk ik haha

5 jaar geleden

Reactie op Sunflower

K voel me verder echt zwanger. Moe, en alles.. Dit herken ik niet vanuit m ...
Gelukkig ,Ik heb ook nog steeds de kwaaltjes. Hoop dat de volgende echo ook goed is en dat je dan opgelucht adem kan halen . Wens jullie alvast veel succes toe