79 Reacties

5 jaar geleden

Dankjewel bloempje! Lief van je!men duimen draaien

5 jaar geleden

Wel fijn dat je ook meteen een goede echo had bloempje! Is echt schikken he

5 jaar geleden

Hier gelukkig net weer een goede echo gehad! Kleine goed gegroeid. En groei klopt volgens onze berekening! Mooi hartje gezien 😍 dus weer gerust gesteld

5 jaar geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad! Het zag er goed uit, hartje klopte goed. Dacht 7 weken +1 dag te zijn, maar ben waarschijnlijk 6 + 6/7 dgn. Grootte 9.9 mm. Hoop dat alles blijft gaan🍀🍀🍀

5 jaar geleden

Hoi iedereen. Vandaag net de eerste echo achter de rug. Ik dacht dat ik morgen 8 weken was maar het blijkt 7 wkn te zijn. Wel super om het hartje te zien kloppen en te horen dat alles in orde is 😊

5 jaar geleden

Kloppend ❤️, alles in orde! 7 weken 🥰

5 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Kloppend ❤️, alles in orde! 7 weken 🥰
Wauw bijzonder mooi, gefeliciteerd. Jij hebt ook de cb test 2-3 weken zie ik, wanneer had jij die test gedaan? 😃

5 jaar geleden

Ik heb vrijdag weer een echo! Ben zo zenuwachtig ervoor. Gewoon omdat er altijd wel iets niet kan gaan zoals je zelf hoopt. Maar “hoop doet leven”..

5 jaar geleden

Ik heb morgen de eerste echo bij de verloskundige. Hopelijk zien we een kloppend hartje.

5 jaar geleden

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo gehad! Het kindje is al 21 mm en heeft armpjes en beentjes. Ik zit nu volgens de echo op 8 weken en 5 dagen. Het hartje klopte en we konden het zelfs even zien bewegen! Wat een geweldige ervaring!

5 jaar geleden

@mamatobe: Dat gaf hij aan 2 weken en 2 dagen na de bevruchting. Ik doe die Clearblue nooit meer. Hij heeft bij mij 9 dagen lang 2-3 aangegeven, dus ik was bang dat mijn HCG niet genoeg gestegen was. Ik heb nooit een 3+ gezien. Heb daardoor zoveel stress gehad dat ik het al had opgegeven. Vandaag echter mijn eerste echo gehad (ben vandaag 7 weken) en alles is in orde (mooi kloppend hartje ❤️). Mijn gynaecoloog zei vandaag letterlijk “van mij mogen ze die dingen uit de handel nemen”. Iets soortgelijks zei mijn huisarts ook.

5 jaar geleden

Reactie op ccv

Ik heb vrijdag weer een echo! Ben zo zenuwachtig ervoor. Gewoon omdat er al ...
Zo is het! Komt goed! Probeer er toch van te genieten

5 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Kloppend ❤️, alles in orde! 7 weken 🥰
Gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Reactie op VGeelen

@mamatobe: Dat gaf hij aan 2 weken en 2 dagen na de bevruchting. Ik doe die ...
Meen je, ik heb dat vaker gehoord inderdaad. Ik heb die test maar 1 keer gedaan. Dan maar afwachten met de VK en echo, denk dat ik zelf ook 7 weken ben ongeveer.

5 jaar geleden

Reactie op ccv

Ik heb vrijdag weer een echo! Ben zo zenuwachtig ervoor. Gewoon omdat er al ...
Ik heb exact hetzelfde. Ik heb maandag weer een echo. Zo zenuwachtig...

5 jaar geleden

Reactie op Mamatobe

Meen je, ik heb dat vaker gehoord inderdaad. Ik heb die test maar 1 keer ge ...
hoii ! bij mij klopte de test zo ongeveer wel ik dacht 5 a 6 te zijn en was 7 weken zwanger ! ik heb maandag me tweede echo alweer en ben dan 10 weken 😊! spannend allemaal hopelijk heb jij ook een goeie echo !

5 jaar geleden

Eerste echo 7 weken en paar dagen Hartje gehoord gelukkig alles zag er goed uit 🥰 26 jullie.volgende echo 😊😊😍

5 jaar geleden

Vandaag tweede echo gehad! 😍 8 weekjes en 3 dagen. 12 augustus weer een echo ! Dan ben ik wel al 13 weken. ❤️❤️ Hoop doet leven!

5 jaar geleden

Reactie op ccv

Vandaag tweede echo gehad! 😍 8 weekjes en 3 dagen. 12 augustus weer een ec ...
Wat fijn! Hopelijk kun je nu een beetje genieten!!

5 jaar geleden

Zojuist mijn eerste echo gehad! 😍😍😍 Geschat op 9 weken, hartje klopte, alles groeide goed. 😍