79 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Zojuist mijn eerste echo gehad! 😍😍😍 Geschat op 9 weken, hartje klopte, a ...
Wat fijn!! Het is ook al echt te zien he! Ik heb 27-07 mijn 2e echo en ben dan 9+3

5 jaar geleden

Ik heb mijn 12 weken echo op 5 augustus en dan weet ik de officiële uitgerekende datum😁

5 jaar geleden

Ik heb mij 12 weken echo vrijdag 😁 Ben wel echt zenuwachtig of alles goed is..

5 jaar geleden

Ik heb mij 12 weken echo vrijdag 😁 Ben wel echt zenuwachtig of alles goed ...
Herkenbaar, ik heb morgen Mijn termijnecho met 11+1. Ik kijk er heel erg naar uit maar vind het ook heel spannend!

5 jaar geleden

Reactie op Robster

Herkenbaar, ik heb morgen Mijn termijnecho met 11+1. Ik kijk er heel erg na ...
Ooh leuk morgen al! Dan ben je bijna uit de spanning! Waarschijnlijk is die spanning voor ons beide voor niks geweest. Maar ik heb al best lsng geen symptomen meer dus maak mezelf een beetje gek nu

5 jaar geleden

Reactie op Sunflower

Hey allemaal, Ik heb eigenlijk Disndag pas men eerste echo, nu gister held ...
En hoe is het gegaan? Spannend voor je joh!

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Zojuist mijn eerste echo gehad! 😍😍😍 Geschat op 9 weken, hartje klopte, a ...
Super fijn mooi plaatje

5 jaar geleden

Reactie op 5februari2020

En hoe is het gegaan? Spannend voor je joh!
Hey, ja vorige week was goed! Ook weer mooi hartje en dubbel zo groot! Volgende week woensdag mogen we weer spieken. Heb het weekend weer wat roze afscheiding gehad maar voel me wel echt zwanger. Dus vertrouw het nog wel. Maar gelukkig was alles goed. En hopelijk blijft het ook goed gaan!

5 jaar geleden

Reactie op Robster

Herkenbaar, ik heb morgen Mijn termijnecho met 11+1. Ik kijk er heel erg na ...
Ik heb morgen mijn eerste Echo met 9+4. Ik ben echt super nerveus... heb niet heel veel symptomen en degene die ik heb vrij minimaal... laatste paar dagen wel erg veel steken en kramp... gelukkig al om half 9 morgen ochtend de echo...

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb mijn 12 weken echo op 5 augustus en dan weet ik de officiële uitgere ...
Ik heb ook de 12 weken echo op 5 augustus😃. Het onze eerste en ik hoop zoooooo dat alles goed is🤞🏻!!

5 jaar geleden

Reactie op Gabrielle-24

Ik heb ook de 12 weken echo op 5 augustus😃. Het onze eerste en ik hoop zoo ...
Jaaaa ik ook hoor 😍 ben zo benieuwd laat even weten hoe het bij jou gegaan is. Ben heel benieuwd

5 jaar geleden

Ik heb vrijdag de 12 weken echo gehad. 😍 Was echt zo mooi om te zien en geruststellend. Want ik had helemaal geen symptomen, behalve moe zijn..

5 jaar geleden

Ik heb vrijdag de 12 weken echo gehad. 😍 Was echt zo mooi om te zien en ge ...
Oooh jaloers hier al 3 dagen non stop misselijk en overgeven... Mja 't is voor het goede doel zeggen we dan maar he😉

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Oooh jaloers hier al 3 dagen non stop misselijk en overgeven... Mja 't is v ...
Ow dat is minder ☹ Dan heb ik wel geluk ja achteraf.

5 jaar geleden

Ooh leuk morgen al! Dan ben je bijna uit de spanning! Waarschijnlijk is die ...
Ik heb ook nauwelijks symptomen. Maak me zorgen. Dinsdag heb ik mijn tweede echo. Het maakt me gek. Heb jij nog contact gezocht met je verloskundige?

5 jaar geleden

Reactie op Jessica1989-24

Ik heb ook nauwelijks symptomen. Maak me zorgen. Dinsdag heb ik mijn tweede ...
Ja ik maakte me ook helemaal gek. Was jaloers op mensen die symptomen hadden 😛 al is overgeven natuurlijk helemaal niet leuk en wil het ook niet zeggen dat het allemaal goed gaat. Ik heb geen contact meer gezocht met mijn verloskundige. Ik dacht ik moet gewoon afwachten. Zolang ik niet (veel) bloed verlies zal het wel goed zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Jessica1989-24

Ik heb ook nauwelijks symptomen. Maak me zorgen. Dinsdag heb ik mijn tweede ...
Ik heb trouwens wel met 7, 9 en 12 weken een echo gehad dus dat scheelt wel met wachten.

5 jaar geleden

Ik heb trouwens wel met 7, 9 en 12 weken een echo gehad dus dat scheelt wel ...
De eerste echo gelukkig ook met 7 gehad en nu met 9. Ik neem het ook maar even hoe het is. Het is bijna dinsdag 🎉

5 jaar geleden

Ow dat is minder ☹ Dan heb ik wel geluk ja achteraf.
Ik voel me nu toevallig redelijk goed dus ga hier ff de stad in ff frisse lucht inademen maar dan ben ik straks wel weer naar de... Kan ik je vertellen...