28 Reacties

3 jaar geleden

Misschien kan je kijken bij Prenatal, daar heb ik 1paar vandaan en bevallen mij en me zoontje goed, ook heb ik een paar van adidas maar best prijzig. Even zoeken op google onder baby schoentjes. Hopelijk vind je een leuk paar

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft 2 schoenen van de zara loopt ze top op en 1 paar van shoesme. Van haren misschien? Soms goeie schoenen voor een leuke prijs.

3 jaar geleden

Bunnies hebben ook lekker soepele zolen en zijn betaalbaarder.

3 jaar geleden

Ik lees mee! Hopelijk kunnen we snel in de winkel de schoentjes echt even goed bekijken en voelen ipv online bestellen. Nog even afwachten hoe de 10min regel in de praktijk gaat uitpakken

3 jaar geleden

Ik heb zojuist maar schoenen bij van haren besteld (40 euro). Alsnog niet heel goedkoop voor babyschoenen maar ik ga er maar vanuit dat het goede kwaliteit is. Ik heb me echt rot gezocht op het internet. Als ik iets vind dan was zijn maat uitverkocht. En anders zat ik al boven de 40 euro. Prenatal had slofjesachtige schoentjes, ik zoek echt schoentjes met een flexibele zool. Zara heeft inderdaad hele leuke schoentjes maar wel met een harde zool.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Ik lees mee! Hopelijk kunnen we snel in de winkel de schoentjes echt even g ...
Komende woensdag heb ik een afspraak bij de plaatselijke kinderschoenen winkel. Daar zijn ze al zo slim om 30 minuten per kind te reserveren en er mogen dan drie kinderen met ieder 1 ouder maximaal tegelijk winkelen.

3 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Bunnies hebben ook lekker soepele zolen en zijn betaalbaarder.
Ik denk dat ik ze een keer in de uitverkoop heb gekocht want ik zag nu dat ze net zo duur zijn als Shoesme 🙈

3 jaar geleden

Ik vind de Nike booties heel fijn.. Alleen nu heeft hij maat 21 (bij Nike 22) en die zijn er volgens mij niet meer in die maat. Maar wel echt een aanrader

3 jaar geleden

Op aanraden van onze fysiotherapeut hebben we schoentjes gekocht van Shoesme, het is een investering maar wel erg goede kwaliteit. We zijn bij de plaatselijke schoenenwinkel geweest om de goede maat aan te meten, omdat dit belangrijk is voor de steun die de schoen geeft.

3 jaar geleden

Shoesme is wel echt aan te raden. Bij kleertjes.com krijg je nu 10 euro korting als je je inschrijft en zij hebben ook Shoesme schoentjes in de sale.

3 jaar geleden

Wij hebben gewoon Adidas en Nike sneakertjes (laag) en hij loopt er super goed op!

3 jaar geleden

Vinted! Staan heel veel schoentje op vaak omgedragen en je kunt selecteren op de merken die je normaal te duur vindt

3 jaar geleden

Wij hebben hele flexibele Naturino schoentjes van mijn schoonouders gekregen die echt super (blijven) zitten. Ze zijn wel ook heel duur, zelf had ik ze in eerste instantie denk ik niet gekocht, maar nu ben ik er echt heel blij mee. Ik hoop maar dat zijn voeten niet al te snel groeien 😅

3 jaar geleden

Heeft iemand enig idee hoelang ze op deze leeftijd dezelfde schoenen dragen?

3 jaar geleden

Heeft iemand enig idee hoelang ze op deze leeftijd dezelfde schoenen dragen ...
Mijn ervaring is heel kort 😅 kon bij mijn oudste om de haverklap nieuwe kopen

3 jaar geleden

Gewoon schoenen bij de scapino. In de aanbieding gekocht en zitten ruim. Hij stapt nog niet zelfstandig alleen overal langs en de schoenen heeft hij eigenlijk meer aan om te wennen af en toe en als we naar buiten gaan. Zijn warmer als de sloffen denk ik zo. En hij moet het ook leren dat wij schoenen aandoen naar buiten.

3 jaar geleden

Heeft iemand enig idee hoelang ze op deze leeftijd dezelfde schoenen dragen ...
Ik las ergens gemiddeld 3 maanden, net als de kleding

3 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Ik las ergens gemiddeld 3 maanden, net als de kleding
Heb ook het idee dat het hier inderdaad per seizoen is dus +- 3 maanden. Hoe ouder ze worden hoe langer dacht ik.

3 jaar geleden

Ik heb al z'n schoentjes van shoesme en timberland met flexibele zool gekocht via vinted. Betaal je €10 voor super mooie schoenen. Ga echt geen €60 betalen voor nieuwe schoenen die hij misschien 2 maanden aan heeft. Heb ook leuke Vans gekocht voor als hij weer iets ouder is en straks goed kan lopen.

3 jaar geleden

Welke maat hebben jullie kindjes nu van rond de 1 jaar?