7 Reacties

4 jaar geleden

Heb je wat aangepast in je ritme? Of tijden? Misschien was ze daardoor ook een beetje van slag. Het kan ook dat ze moet wennen aan verandering of dat ze gewoon haar eigen bedje zoekt als ze wilt slapen. Wij gingen dit weekend ook na lange tijd naar opa en oma, wat twee uur rijden is. Maar zelfs dan hou ik mij aan mijn ritme, dan stoppen we tussendoor ergens (moet ook wel overigens) Bij mijn dochter heb ik eigenlijk niets gemerkt, maar dit komt meerendeels doordat ze makkelijk overal slaapt.

4 jaar geleden

Wellicht speelt ook mee dat je kindje aan nieuwe prikkels moet wennen? Ik denk dat je het al heel goed doet door haar bij je te houden en vertrouwde spulletjes bij haar te leggen. Ook thuis aan het bedje laten wennen is een erg goed plan, zo komt ook haar geur in het bedje 😊 had je zelf het idee dat ze het vervelend vond dat ze niet in een bedje lag? Anders is dat voor nu toch goed dat ze bij jullie in slaap valt en dat je haar evengoed probeert in het bedje te leggen om te wennen en te leren dat dat eigenlijk hoort? Onze dochter sliep bijvoorbeeld ook pas veel later als onze zoon s avonds op haar kamer tussen de een na laatste fles en de laatste bedoel k dan) maar ik had niet het idee dat zij daar last van had of overprikkeld was 😊 verder heb ik makkelijke slapers dus geen tips🙊 hopelijk heb je evengoed iets aan mijn verhaal

4 jaar geleden

Heb je wat aangepast in je ritme? Of tijden? Misschien was ze daardoor ook ...
Zelfde ritme zo goed mogelijk proberen aanhouden. Thuis zit ze natuurlijk vaker in haar relax 🤔

4 jaar geleden

Reactie op Ellebelll

Wellicht speelt ook mee dat je kindje aan nieuwe prikkels moet wennen? Ik d ...
Ik dacht ook aan het overprikkeld zijn, maar zou gehoopt hebben dat ze dan bij ons in slaap zou vallen. Ze slaapt nu thuis in haar meegroeibedje. Hopelijk gaat het beter binnenkort in dat reisbedje

4 jaar geleden

Hier slaapt bij thuis hazenslaapjes en in camping bedje bij anderen ineens 2 uur 🤷🏻‍♀️🙄

4 jaar geleden

ja ik heb bewust onze dochter over laten slapen. Beneden in de box, boven in de cosleeper, in de maxicosi, in de wandelwagen. Het maakt haar nu niet meer uit

4 jaar geleden

Reactie op UBEK

ja ik heb bewust onze dochter over laten slapen. Beneden in de box, boven i ...
Ik ook inderdaad. Sinds een aantal weken bewust overal laten slapen. Box, bank, bij ons op bed als ik de was aan het vouwen ben, wieg, bedje, kinderwagen. En ze is nu een heel makkelijk kindje. Tuurlijk de ene keer valt ze makkelijker in slaap dan de andere keer. Maar merk ook duidelijk aan haar wanneer ze veel te verwerken heeft van een dag. Ik zou oefenen met het campingbedje op verschillende plekken in huis. Zodat ze er echt aan went, en het vertrouwd is wanneer jullie ergens anders zijn.