10 Reacties

4 jaar geleden

wipstoel vind ik fijn voor als ze jong zijn.

4 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/hauck-sit-n-relax-kinderstoel-zoo/9200000025549256/?s2a=#productTitle Weet niet hoe oud je kindje is? Wij hebben deze kinderstoel is vanaf 4 maanden werkt perfect 😊 ze is nu bijna 6 maanden en dan zetten we het andere gedeelte erop met het blad eraan vast, Je zou een wippertje kunnen gebruiken en die misschien op de bank zetten? Zie dit veel mama's doen. Officieel als ze zelfstandig rechtop kunnen zitten mogen ze erin anders is het te belastend voor hun rug.

4 jaar geleden

Ik gebruik ook wipstoeltje

4 jaar geleden

In het begin gebruikte ik wil stoeltje. Nu gebruik ik de trip trap. Ik heb geen kussens of babyset. Om m’n dochter niet om te laten vallen/ hangen heb ik 2 kleine fleece dekentjes opgerold die ik naast haar zet, gaat prima!

4 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

https://www.bol.com/nl/p/hauck-sit-n-relax-kinderstoel-zoo/9200000025549256 ...
Ze is nu bijna 6 maanden. Dat is wel handig Zn stoel een triptrap kan niet naar achter en ik heb geen wipstoel

4 jaar geleden

Wij hadden bij onze eerste een wipstoel maar nu bij de tweeling een New Born trip trapp tweedehands gekocht echt super fijn. Ze kunnen super gezellig aan tafel mee kijken met het avond eten en eten geven gaat ook super makkelijk. Voor 45-50 euro kun je ze op marktplaats kopen en weer verkopen 😊

4 jaar geleden

Wij geven het in haar wipstoeltje die verstelbaar is in hoogte. Dit is beter voor hun ruggetje.

4 jaar geleden

Wij hebben een stoel van Childhome (Belgisch merkje, weet niet op dat bekend is in Nederland, hele toffe spullen wel hoor!) met de babyschelp. Deze kan er later af en dan kan er een zitkruip op. Hij zat er al in sinds dag 1 ofzo.. ik vond het zeer fijn om hem bij ons aan het keukeneiland te hebben terwijl wij zaten te eten.

4 jaar geleden

Misschien een newborn kopen via mp en dan weer verkopen? Vind hem echt ideaal! 😍

4 jaar geleden

Reactie op JVH

Wij hebben een stoel van Childhome (Belgisch merkje, weet niet op dat beken ...
Wat een cutie!!