79 Reacties

4 jaar geleden

Op 18 december 2019 zijn Emma en Tess geboren met 32 weken zwangerschap👶👶. Als alles goed doorgaat mogen we vandaag of morgen naar huis!

4 jaar geleden

Op 22 januari 2020, is mijn tweede zoon Lucas geboren. Dit met 38 weken.

4 jaar geleden

Op 24 januari is onze tweede geboren. Een zoon💙 Menno💙 3400 gram en 51 cm. Geboren met 36+5. Kreeg weeen 4 uur snachts en 10:30 in het ziekenhuis 2 cm ontsluiting maar lag dwars om 12:27 geboren. Super blij super trots alles goed met hem 🥳👨‍👩‍👧‍👦🤗😃

4 jaar geleden

Op 23/01/2020 is onze zoon Djaxx Rebel geboren💙. Om 1:30 braken mijn vliezen. Tot 9:00 uur lichte weeën gehad. Rond 9:30 had ik 4cm ontsluiting. Daarna een behoorlijke toename van rug weeën. Uiteindelijk om 12:00 naar het ziekenhuis gegaan ivm een ruggenprik. Om 15:00 volledige ontsluiting. Helaas door ruggenprik weinig persdrang en pers weeën. Daarom om 17:00 ruggenprik afgebouwd en wee opwekkers gekregen. Om 18:15 flinke persdrang en om 19:40 is de kleine man ter wereld gekomen 💙

4 jaar geleden

Ja! Afgelopen zaterdag is onze zoon Daan geboren met precies 38 weken op de teller! Door te hoge bloeddruk ben ik ingeleid, maar alles is goed verlopen! Meneer bleek in sterrenkijker te liggen, gedraaid tijdens het wegpuffen van persweeën, geboren met 3x persen in 7 minuten, maar wat een spierpijn nu door het op moeten vangen van al die weeën! We genieten nu lekker thuis van elkaar! Foto mag gebruikt worden 😉

4 jaar geleden

Op 30 januari is onze kleine man Vincent Boris ter wereld gekomen. Enorm verliefd, trots en gelukkig zijn wij. In de nacht waren om 3:30 mijn vliezen gebroken en nog geen kwartier later al regelmatige weeën. Diezelfde dag ‘s middags volledige ontsluiting en om 16:43 is hij geboren. 50cm en 3052gram, was 39 weken en 4 dagen zwanger. Ontzettend blij en gelukkig dat we hem eindelijk in onze armen mogen sluiten. 👶🏻💙

4 jaar geleden

Op 31 januari is met 36.4 wk mijn kleine wondertje Rafaël geboren 💙 47 cm en 2630 gram, na 2 dagen ziekenhuis ter observatie nu lekker samen thuis.

4 jaar geleden

Wel uitgerekend in februari maar de maand niet gehaald hihi! Op 21 januari is onze prachtige dochter geboren. Haar naam is Veerle Willemijn. Ze is 51 cm en woog bij de geboorte 3420 gram. De bevalling duurde behoorlijk lang. Op zaterdagmiddag braken mijn vliezen. De verloskundige kon echter niet met zekerheid vaststellen dat het vruchtwater was. Daarom vocht opvangen en volgende dag voor controle naar het ziekenhuis. (Manlief stond nog op het voetbalveld, want ik had toch nog geen weeën, haha). Bij de controle bleek inderdaad dat het vruchtwater was, waarschijnlijk bovenin ergens een scheurtje. Maar nog geen constante harde buiken en weeën, dus weer terug naar huis. Wel zou de bevalling medisch worden ivm langdurig gebroken vliezen na 24u. Nacht van zondag op maandag kwamen er wel flinke weeën, maar niet constant. Wel weer naar ziekenhuis maandagochtend voor controle en ook daar waren om de 5 minuten harde buiken te zien. Maar omdat er verder nog weinig op gang kwam, mochten we weer naar huis. Thuis lekker in bed gaan liggen, want echt slaap hadden we niet gehaf die nacht. S middags rond 4 uur flinke weeën die langdurig aanhielden, dus om 18.00 weer terug richting ziekenhuis voor opname. Daar zakten de weeën weer weg (schijnt vaker te gebeuren door nieuwe omgeving). Opnieuw aan de CTG en daar konden ze ons meisje steeds niet vinden want ze draaide weg. Om 22u kwam de verpleging met plannetje voor de nacht, maar voordat ze mij een eventueel slaapmiddel konden geven, wilden ze toch eerst inwendig onderzoek doen. Wat bleek, al 6cm ontsluiting!! Dus geen roesje, maar doorzetten die nacht. Tot 2 uur ging het vlot..9 cm ontsluiting maar daarna wilde het laatste randje niet vlotten. Duurde tot 6 uur in de ochtend. Steeds wat meer weeënopwekkers erbij. Ik heb het ziekenhuisbed af en toe flink uit elkaar getrokken haha! Mijn man hielp me super, net als de verpleging die me bleef aanmoedigen. Maar gezien ik al meer dan 48 u wakker was, was de energie op toen ik mocht gaan persen. Uiteindelijk is de gynaecoloog gebeld en die was er om iets over 8. Heel fijn, want inmiddels voelde ik nauwelijks meer of ik een wee had.. dus mijn man riep Ja en ik ging persen.. toen julo van de gynaecoloog en in een wee de pomp erop gekregen. 2x persen en ze was er! Uiteindelijk om 8.20 geboren en wij waren ruim 50 uur verder haha. Beiden gesloopt, maar vol in de adrenaline. Veerle is gedurende de bevalling heel rustig gebleven in de buik en toen ze op mijn borst lag, was ze meteen heel helder. Prachtige ogen keken ons aan en al vlot wilde ze aan de borst drinken. Tijdens de bevalling zelf heb ik weinig meegekregen over hoe lang het duurde en hoe zwaar het was, maar gezien alle reacties van de drie diensten van verpleegkundigen en alle reacties achteraf, begin ik me pas te beseffen dat het een flinke bevalling is geweest. De foto mag gebruikt worden :)

4 jaar geleden

Elia 💙 geboren op 02-02-2020 om 01:22 (uitgerekend op 26-01). 3665gr en 38,5cm aan pure liefde.

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Elia 💙 geboren op 02-02-2020 om 01:22 (uitgerekend op 26-01). 3665gr en 38 ...
Aahw gefeliciteerd ben ook 26-02 uitgerekend en zit geduldig ook op mn zoontje te wachten♥🤭 kan niet wachten tot ik hem mag vasthouden!

4 jaar geleden

Reactie op Shanice van de Veer

Aahw gefeliciteerd ben ook 26-02 uitgerekend en zit geduldig ook op mn zoon ...
26 januari was ik uitgerekend, dus bevallen met 41 weken exact 🥰💙.

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Elia 💙 geboren op 02-02-2020 om 01:22 (uitgerekend op 26-01). 3665gr en 38 ...
38 cm??

4 jaar geleden

Reactie op Miezzel

38 cm??
Oeps haha 48,5 cm. Ben nog een beetje van mijn padje zo te zien 😅

4 jaar geleden

Op 04-02-2020 is onze mooie dochter Aya-jane geboren. Ze is in een razend tempo geboren. 2kg806 en 47cm

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Oeps haha 48,5 cm. Ben nog een beetje van mijn padje zo te zien 😅
Oh haha nee ok ik dacht ff dat iedereen gewoon echt super klein was 😂 maar gelukkig toch een normaal maatje 😉

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Op 04-02-2020 is onze mooie dochter Aya-jane geboren. Ze is in een razend t ...
Gefeliciteerd! Wat is de reden van die doek onder het been door?

4 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Elia 💙 geboren op 02-02-2020 om 01:22 (uitgerekend op 26-01). 3665gr en 38 ...
En gefeliciteerd natuurlijk! 💙

4 jaar geleden

Reactie op Miezzel

Oh haha nee ok ik dacht ff dat iedereen gewoon echt super klein was 😂 maar ...
Haha ja! Zou wel een rare verhouding zijn met 3665 gr 😅.

4 jaar geleden

Reactie op Miezzel

Gefeliciteerd! Wat is de reden van die doek onder het been door?
Dankje. De reden van de doek is dat ze niet verder naar beneden in de wieg zakt.

4 jaar geleden

Vanmorgen om 6:20 uur is onze zoon Thije geboren! Hij is 52 cm lang en weegt 3750 gram. 🥰