79 Reacties

4 jaar geleden

9-2-2020 is Finn geboren💙 Een heftige bevalling met uiteindelijk hulp door de vacuümpomp. Helaas ons eerste weekje in het ziekenhuis moeten doorbrengen vanwege een infectie bij ons kleine mannetje. Nu lekker genieten thuis😘

4 jaar geleden

15-02-2020 is onze zoon Dyon Tjesse (4830 gram) gehaald dmv een spoedkeizersnede 💙

4 jaar geleden

Kaïs💙 3kg390 en 47cm Geboren op 31/01 op precies 38 weken Arbeid heeft 4 uur geduurd. Hij is in het bad geboren. Foto mag gebruiktworden

4 jaar geleden

Reactie op LiOver

8-2-2020 is onze zoon Tim om 4.05uur geboren, 3260 gram en 50 cm. Wij zijn ...
Oh wat een beauty

4 jaar geleden

Onze dochter Annefien is geboren op 13 februari.

4 jaar geleden

Dit is Lola, (Lola Marseille). Ze is geboren op 11-02-2020 om 19:21 uur. Een pittige bevalling van 28 uur waarbij ons sterrenkijkertje uiteindelijk met de vacuümpomp gehaald is. Maar het cliché is waar: je bent het allemaal snel weer vergeten met je kindje in je armen 💕

4 jaar geleden

Op 17-02-2020 is Julian geboren. 51cm en 3776 gram. Het was een zware bevalling en hij moest uiteindelijk met een keizersnede gehaald worden. Gelukkig gaat alles goed met hem💙

4 jaar geleden

Eindelijk ze is er! 41+2 ben ik ingeleid. Dit ging allemaal ook niet vanzelf maar na 26 uur was ze er! Jikke Elin van den Berg. Geboren 23-02-2020, 3840 gram.

4 jaar geleden

Dit is Amy. Geboren op 12-02-2020 Om 19.05 uur en woog bij haar geboorte 3500 gram en 52 cm. lang.💕💕💕

4 jaar geleden

Dit is Hannah 😍 geboren op 19 februari en 3055 gram, nu al een lachebekje

4 jaar geleden

Dit is Fay (links) en trotse zus Jaylee. Fay is 05-02-2020 geboren. Ze woog 3340 gr!

4 jaar geleden

Dit is vayén geboren op 14 februari 2020 om 10:36uur ze woog 3370 en was 49 cm. 🤩❤🥰

4 jaar geleden

Riorden is ons eerste kindje en geboren op 15 februari. Ik heb een mega snelle bevalling gehad. Wakker geworden om 5.30 mer gebroken vliezen, even snel gedoucht want stél je voor dat ik ga bevallen dan moeten de haren gewassen zijn. Mijn vriend heeft om 6.05 de verloskundige gebeld en die zei dat als ik om de 5 minuten weeën had, ik terug moest bellen. Ik voelde om de 5 minuten krampen in dr buik en toen ik de verloskundige belde kreeg ik ineens een hele erge kramp en dat bleken weeën te zijn. Toen ze hier arriveerde bleek ik al op 4cm te zitten en dus op naar het ziekenhuis voor een poliklinische bevalling. Uiteindelijk is Riorden om 13.01 geboren 💙

4 jaar geleden

Reactie op SuzanneVD

Riorden is ons eerste kindje en geboren op 15 februari. Ik heb een mega sne ...
Wat een prachtige naam! Veel geluk!

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Wat een prachtige naam! Veel geluk!
Dankjewel 🤗

4 jaar geleden

Iedereen van ❤️❤️ gefeliciteerd met jullie mooie kindjes! Op 19 februari om 14.37u is onze zoon en broertje Glenn geboren!🎉 Hij woog 3830gr.

4 jaar geleden

Op 11-02-2020 is onze zoon Jordi geboren! 💙 Bij de geboorte woog hij 4382 gram en was hij 55 cm lang. Hij na een flink aantal pittige uren weeën, kon het niet anders en is hij uiteindelijk gehaald met een keizersnede.

4 jaar geleden

Daar ben je dan met je kleine voetjes en warme lijfje! Hierbij verwelkomen wij onze 2e zoon en broertje😍 Juninho Lesley Orlando Van de veer💙 (Spreek je uit als D-J-U-N-I-E-N-I-O) Geboren op: 28-2-2020 om 14:31u Gewicht: 4512 gram Lengte:55 cm Ps: Mama en zoon zijn na een heftige bevalling gister uit het ziekenhuis gekomen en zijn dus nog herstellende😊

4 jaar geleden

Trotse ouders geworden van deze kanjer genaamd Leeroy😍 Geboren op 21/02/2020 om 11u21 met 49cm & 3,318kg💙

4 jaar geleden

41 weken zwanger geweest en op 11-2-2020 om 08:07 is onze dochter Nova geboren. Ze is 2785 en met de vacuumpomp gehaald.. De bevalling was geen pretje het idee was om thuis te bevallen, maar toen de verloskundige het vruchtwater doorprikte kwamen ze erachter dat Nova in het vruchtwater had gepoept dus moesten wij naar het ziekenhuis. Ziekenhuis 15 kilometer verder op was vol dus moesten wij naar een ander ziekenhuis (40 kilometer verderop!). In de weeën met de auto en toen kwam het moment dat ik dacht shit ik moet poepen! (Letterlijk..) De kraamverzorgster zei nee, niet poepen dan vat je kou.. ik dacht huh dan vat ik kou!?😂 In het ziekenhuis aangekomen ging nova haar hartje heel erg omlaag, paniek paniek.. zag mensen met elkaar praten en door elkaar heen schreeuwen, ik moest persen zonder pers weeën omdat zij er nu echt uit moest.. anders kreeg ik een keizersnede.. Geperst als een idioot, hoorde de schaar erin gaan (wat een akelig geluid..) en de vacuümpomp kwam te voorschijn Eind stand : bloeduitstortingen in en om mijn ogen maar het mooiste meisje van de wereld was geboren en het allerbelangrijkste ze is gezond ! En alles was vergeten.. 😊 Toch wel even lekker om het verhaal van je af te schrijven..