29 Reacties
Nieuwste boven Ik heb het zitje van Yepp aangeschaft
Wij hebben van bobike heel erg fijn. Fijne beugeltjes, zodat hij niet voorover kan vallen als hij in slaap zou vallen
Ik ben fan van Yepp, zit goed en droogt snel (fijn als je fiets altijd buiten staat). Blijft ook lang mooi. Je kunt ze prima tweedehands kopen.
Ik heb een Bobike stoeltje.
Wij hebben de Urban Iki. Mooi en leuke prijs. Wij hebben er eentje met windscherm.
Wij hebben de Yepp, gekocht op marktplaats met twee adapters
Wij hebben ook de urban ikki. Super tevreden over !
Hier urban iki voor met windscherm. Gaat heel goed, al 2 maanden🙂
Wij hebben de Thule Yepp nexxt mini. Deze is om vooraan te monteren en er is ook een scherm beschikbaar. Tot hiertoe wel tevreden over.
Hier de bobike! Bevalt supergoed!
Deze hebben wij.
Hier de bobike go mini aangeschaft. Met windscherm. Alleen nog monteren op de fiets 😀
Wij hebben die van yepp! Nog maar een paar keer gebruikt, maar tot nu toe erg tevreden!
Wij hebben de mini van Yepp. Tot nu toe tevreden mee. Voelt comfortabel en niet al te hard aan. We hebben er ook een windscherm bij.
Wij hebben de Urban Iki, zowel voor (met windscherm en stuurtje) als achter. We hebben het al 3 jaar en bevalt fantastisch. :)
Wij hebben ook het stoeltje van Yepp, mooi lichtgewicht. Nog niet mee gefietst want ze is nog iets te klein.
Gebruiken jullie allemaal een windscherm?
Reactie op
Annemarie19
Wij hebben ook het stoeltje van Yepp, mooi lichtgewicht. Nog niet mee gefie ...
Wij wel in verband met de wind en de koud
Wij hebben de bobike met windscherm.. bevalt ontzettend goed. ☺️
Wij hebben deze van urban iki. Bevalt goed.
Oké! Veel yepp, bobike en urban iki 😁 precies waar ik tussen zat te twijfelen haha 😂.
Yepp leek mij handig qua gastjes.