29 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb het zitje van Yepp aangeschaft

3 jaar geleden

Wij hebben van bobike heel erg fijn. Fijne beugeltjes, zodat hij niet voorover kan vallen als hij in slaap zou vallen

3 jaar geleden

Ik ben fan van Yepp, zit goed en droogt snel (fijn als je fiets altijd buiten staat). Blijft ook lang mooi. Je kunt ze prima tweedehands kopen.

3 jaar geleden

Ik heb een Bobike stoeltje.

3 jaar geleden

Wij hebben de Urban Iki. Mooi en leuke prijs. Wij hebben er eentje met windscherm.

3 jaar geleden

Wij hebben de Yepp, gekocht op marktplaats met twee adapters

3 jaar geleden

Wij hebben ook de urban ikki. Super tevreden over !

3 jaar geleden

Hier urban iki voor met windscherm. Gaat heel goed, al 2 maanden🙂

3 jaar geleden

Wij hebben de Thule Yepp nexxt mini. Deze is om vooraan te monteren en er is ook een scherm beschikbaar. Tot hiertoe wel tevreden over.

3 jaar geleden

Hier de bobike! Bevalt supergoed!

3 jaar geleden

Deze hebben wij.

3 jaar geleden

Hier de bobike go mini aangeschaft. Met windscherm. Alleen nog monteren op de fiets 😀

3 jaar geleden

Wij hebben die van yepp! Nog maar een paar keer gebruikt, maar tot nu toe erg tevreden!

3 jaar geleden

Wij hebben de mini van Yepp. Tot nu toe tevreden mee. Voelt comfortabel en niet al te hard aan. We hebben er ook een windscherm bij.

3 jaar geleden

Wij hebben de Urban Iki, zowel voor (met windscherm en stuurtje) als achter. We hebben het al 3 jaar en bevalt fantastisch. :)

3 jaar geleden

Wij hebben ook het stoeltje van Yepp, mooi lichtgewicht. Nog niet mee gefietst want ze is nog iets te klein. Gebruiken jullie allemaal een windscherm?

3 jaar geleden

Reactie op Annemarie19

Wij hebben ook het stoeltje van Yepp, mooi lichtgewicht. Nog niet mee gefie ...
Wij wel in verband met de wind en de koud

3 jaar geleden

Wij hebben de bobike met windscherm.. bevalt ontzettend goed. ☺️

3 jaar geleden

Wij hebben deze van urban iki. Bevalt goed.

3 jaar geleden

Oké! Veel yepp, bobike en urban iki 😁 precies waar ik tussen zat te twijfelen haha 😂. Yepp leek mij handig qua gastjes.