19 Reacties

5 jaar geleden

Perziken uit blik... Tsja, goor is het eigenlijk, maar ik vind het nu heerlijk 😁

5 jaar geleden

Ik ben net terug uit Italië en ging helemaal goed op pasta en pizza in grote hoeveelheden, ik moet echt koolhydraten minstens drie keer per dag, terwijl ik normaal gesproken lunch met salades

5 jaar geleden

Ik eet op het moment hele bakken snoeptomaatjes leeg! 🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Kaasstengels! Heb onwijs zin in hartige dingen, en zoetigheid kan ik (ineens) met gemak laten staan. Waar ik normaal een chocoladereep in 2-3 dagen kan opeten heb ik er nu al eentje 3 weken liggen waar 1 hoekje vanaf is....

5 jaar geleden

Alles dat “fris” is. Blauwe bessen, frambozen, kiwi’s, druiven. Je mag me er echt wakker voor maken🤤

5 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Kaasstengels! Heb onwijs zin in hartige dingen, en zoetigheid kan ik (ineen ...
Wat grappig! Ik kan kaasstangels nu juist helemaal niet hebben. Ze ruiken me veel te sterk, terwijl ik er normaal niet vanaf kan blijven.

5 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Kaasstengels! Heb onwijs zin in hartige dingen, en zoetigheid kan ik (ineen ...
Normaal 2 a 3 dagen over een reep chocola doen? Wat is dat nou haha 😅 bij mij normaal binnen een half uur! Maar nu hoef ik het ook niet hoor

5 jaar geleden

Ik helemaal dol van ijskoude chocolademelk 😍 terwijl dit eerst echt niet lekker was alleen maar warm

5 jaar geleden

Ik eet en drink nu heel veel zuivel (melk, yoghurt, milk&fruit)...kan het de hele dag door wel eten/drinken.

5 jaar geleden

Mijn vorige zwangerschap dronk ik 9 liter melk in de week en at ik iedere dag minimaal 2 grapefruits. Tot nu toe heb ik nog geen bijzondere cravings. Wie weet komt het nog 😉

5 jaar geleden

K heb sinds ik niet meer zo misselijk ben, de hele dag in alles waar knoflooksaus op zit (shoarma, doner, pizza) zelfs van de week bij de frietjes i.p.v. mayo en het was nog lekker ook hahahaha En heb ook een ongelofelijke trek in allerlei dingen die niet mogen nu! Heeel irritant... Carpaccio, droge worst, biefstuk

5 jaar geleden

Vorige zwangerschap hele tijd zin in mango, perziken en passievruchten en nu dus weer. Ik eet het liefst de hele dag van alles met fruit of fruitsmaak. Ik kreeg vorige keer een zoon, benieuwd of dit ook weer een jongen is :)

5 jaar geleden

Stokbroodje brie! (ik eet normaal NOOIT brie 😂) en sinaasappelsap

5 jaar geleden

Reactie op Ilse90

K heb sinds ik niet meer zo misselijk ben, de hele dag in alles waar knoflo ...
Ieuw! 😂 😂 😂

5 jaar geleden

Reactie op Miezzel

Stokbroodje brie! (ik eet normaal NOOIT brie 😂) en sinaasappelsap
Je mag nu toch eigenlijk geen brie vanwege de bacteriën die erin zitten?

5 jaar geleden

Reactie op keanetje

Je mag nu toch eigenlijk geen brie vanwege de bacteriën die erin zitten?
Als van gepasteuriseerde melk is mag het wel 🤗

5 jaar geleden

Reactie op keanetje

Je mag nu toch eigenlijk geen brie vanwege de bacteriën die erin zitten?
In Nederland kun je zowat alle brie gewoon eten (bijna niks met rauwe melk)

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Als van gepasteuriseerde melk is mag het wel 🤗
Pietjes.... En ik maar brie skippen. Ben zelf van roodfruit en drop overgestapt naar komkommer. Merk dat ik alles snel ben tegengegeten

5 jaar geleden

Reactie op Rije

Vorige zwangerschap hele tijd zin in mango, perziken en passievruchten en n ...
Grappig, je zou juist zeggen dat het een meisje zou worden. Want ik wilde alleen fruit en alles wat zoet was met mijn dochter ☺️