32 Reacties

4 jaar geleden

Waar kan ik een zouteloze variant van pindakaas kopen? Bij de appie zie ik dat er overal wel zout aan is toegevoegd. Min 0,1 gram zout op 100 gram pindakaas zag ik

4 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Waar kan ik een zouteloze variant van pindakaas kopen? Bij de appie zie ik ...
Ik geef de 100% pindakaas van de ah. Geen idee of die volledig zoutloos is.

4 jaar geleden

Reactie op DebV

Zijn wij met 4 maanden mee begonnen pindakaas en ei. Je hebt de pindakaas o ...
Ah nee, wat een enge ervaring moet dat geweest zijn!

4 jaar geleden

Reactie op Mlis

Ik geef de 100% pindakaas van de ah. Geen idee of die volledig zoutloos is. ...
Zit 0gram zout in!

4 jaar geleden

Reactie op DebV

Zijn wij met 4 maanden mee begonnen pindakaas en ei. Je hebt de pindakaas o ...
Hoe kwam je daar achter?

4 jaar geleden

In België wordt dat geadviseerd vanaf 6 maanden.. ik mix het gewoon mee in zijn groentenpap.. ik maak alles vers en in bulk en gaat dan de diepvries in. Groenten en aardappels gaan in de foodmaker (stomen) en de kip, kalkoen of zalm kook ik af en dan mix ik alles en weeg ik af. Ik geef op dit moment 130gr groenten en aardappels en 20gr vlees of vis.

4 jaar geleden

Nu 6,5 maand en maak zo veel mogelijk zelf. Vries het in een ijsblokjes houder in, zodat ik zelf de portie kan beslissen. Alle groenten apart, rijst apart en aardappels apart. Kan dus elke maaltijd maken die ik wil. Moet nog beginnen met vlees.. Hij heeft nu al wel een potje kruidvat Wortel + Kip + Rijst gehad en wil binnenkort ook de Spaghetti Bolognese doen. Weet namelijk nog niet hoe ik vlees moet klaar maken voor hem 😅

4 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Van het consultatiebureau kregen we te horen dat we onze zoon elke dag een ...
Klopt! De eerste keer heb ik pindakaas gemengd door een bananenhapje. Die combi is namelijk erg lekker. De pindakaas die je hiervoor het beste kan kopen is de bio pindakaas van de ah. Die is echt 100% zonder iets anders. Nu smeer ik het op z'n boterham een paar keer per week. Ik wissel het af met boter en een smeersel van de kleine keuken.

4 jaar geleden

Reactie op SuzanneVD

Nu 6,5 maand en maak zo veel mogelijk zelf. Vries het in een ijsblokjes hou ...
Had ik zelfs nog niet aan gedacht om alles apart in te vriezen! Ik maak en mix alles door elkaar en doe het dan in porties..... maar op jouw manier kan je meer afwisselen! Bedankt voor de tip hahah!

4 jaar geleden

Mijn zoontje wou absoluut geen groente alleen eten.. dus vanaf 6 maand gelijk vlees en aardappelen er bij gedaan en nu eet ie supergoed! Vis vind ie ook heerlijk!