33 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Siempje1

Wat voor vitaminen? Ben benieuwd of het helpt. Succes!
Ik ben begonnen met suger bears op aanraden van de kapster. Vandaag even geknipt en zie wel verschil

4 jaar geleden

Reactie op Kavita

Oohh Jaaa echt verschrikkelijk ik word er echt helemaal gek van. Ik heb net ...
Dat hielp bij mij alleen de dag van het knippen zelf 😅 ik kam mijn haren al vpor het douchen (borstel vol), tijdens het douchen nog een handje vol opvangenz na het douchen borstel halfvol en dan het doucheputje iedere keer vol... Hoop dat het snel over gaat. Gelukkig heb ik redelijk dik haar maar toch irritant gewoon. Zoon lief heeft ook vaak mijn haren in zijn handjes, pluk regelmatig haren bij hem weg 😅

4 jaar geleden

Dit is heel normaal. Tijdens de zwangerschap hebben de meeste vrouwen bijna geen haaruitval. Waardoor er na de zwangerschap extra haaruitval ontstaat. Bij mij begon dit 3 maanden na mijn bevalling en zou van zelf minder moeten worden.

4 jaar geleden

Zeker! Begon ook met 4 maanden en nu drie weken verder nog steeds plukken! 😅

4 jaar geleden

Hele plukken! 😪

4 jaar geleden

Mijn zoontje is 4,5 maand en bij mij is de haaruitval ook echt extreem

4 jaar geleden

Is normaal.. komt door de hormonen. Ik neem hier nu ook vitaminen voor.

4 jaar geleden

Reactie op Melissadb

Is normaal.. komt door de hormonen. Ik neem hier nu ook vitaminen voor.
Merk je wel verschil dat het minder wordt?

4 jaar geleden

Jup 😊houdt vanzelf op.

4 jaar geleden

Reactie op Siempje1

Wat voor vitaminen? Ben benieuwd of het helpt. Succes!
Sorry, ik lees dit nupas. Sugar hair bears heb ik.. ik geef borstvoeding en ik weet eigenlijk niet of het mag. De dokter raad het af

4 jaar geleden

Reactie op Elviera_

Sorry, ik lees dit nupas. Sugar hair bears heb ik.. ik geef borstvoeding en ...
Maakt niet uit hoor, ik geef ook bv. Oh oké

4 jaar geleden

Ik geef ook borstvoeding, een week of 4 geleden begon het haar uitval hier ook heeft van drie weken geduurd. Daarna direct afspraak met de kapper gemaakt lekker stukje eraf lekker kleurtje er weer in en je voelt je gelijk weer ander mens. En geloof me in heb alopecia, dus had al niet veel maar je knapt er echt van op.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde.. -_-