9 Reacties

2 jaar geleden

Duplo!

2 jaar geleden

Smartmax

2 jaar geleden

Loopfiets

2 jaar geleden

Ik koop kleren. Onze dochter speelt niet met speelgoed en loopfiets enzo vind ze niks. Onze zoon vond puzzels altijd leuk. Dus vaak en veel puzzels gekocht. Desnoods koop je 2e hands

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op UBEK

Ik koop kleren. Onze dochter speelt niet met speelgoed en loopfiets enzo vi ...
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe vermaakt je dochter zich zonder speelgoed?

2 jaar geleden

Ze heeft speelgoed, ze heeft hele grote duplo blokken, houten blokken, stapel ringen, een grote ikea circustent met knuffel erin. Heb niet zo heel veel gekocht. Heb veel houten puzzels, maar ze speelt nog niet. Ze stapelt 1 x soms 2 keer. Verder is het weg leggen naast zich. Mijn zoon heeft niks gehad aan een loopauto en loopfiets, hij kon het niet en wilde het ook niet. Mijn dochter idem, maar we hebben met onze dochter problemen met de communicatie. Ze praat namelijk niet en voert geen opdrachten uit. Lezen is bij haar opeten

2 jaar geleden

Een circustent van ikea is goedkoop 18 euro en stevig. Mijn zoon vond het geweldig. We deden met knuffels popprnkast spelen, gingen samen boek lezen erin. Voor 2 jaar is hij zeker geschikt. En ook nog veelzijdig te gebruiken. Leg er kussens en knuffels erin. Ziet alles er toch meer opgeruimd uit. Onze zoon is nu 7 en heeft voor zijn verjaardag nooit wat gekregen wel met sinterklaas en kerst en tussendoor kreeg hij ook veel. Hij speelde ook met zijn speelgoed, maar het was te veel. We hebben wel wat van onze zoon over en heb maar in 2 jaar tijd 5 speelgoed gekocht. Rest is boeken en puzzels.

2 jaar geleden

Ik ben gisteren even tekeer gegaan bij de webshop van de Lidl. Was op zoek naar een regenbroekje en zag dat ze houten speelgoed hadden. Meteen maar bestelling van €80,- geplaatst, wat ik eigenlijk heel goedkoop vind. Ze hebben van alles. Ik heb een treinbaan, muziekinstrumenten, kassa, weegschaal, boodschappenmandje, etenswarenset, puzzel etc gekocht. Ze hebben allemaal onwijs goede reviews en zijn dus van hout. Voor haar verjaardag hebben we een ikea keukentje gekocht die ik zelf aan het opleuken ben dus het meeste past daar goed bij. We gaan het verdeeld over sinterklaas, kerst en haar verjaardag aan haar geven.

2 jaar geleden

Boekjes en tekenspulletjes