86 Reacties

5 jaar geleden

ik heb het gisteren bekend gemaakt met shirts voor mijn 2 kinderen mijn oudste was jarig die werd 3. tekst was voor op bij hem 2+1=3 achter op hoera mats 3 jaar. mijn andere zoon had 2+1=3 daardoor viel het op de het voor de zwangerschap was. sommige hadden het niet gezien. wel jammer dus heb ik maar geroepen zien jullie niks aan de shirts.

5 jaar geleden

Ik heb mijn schoonouders dit gisteren gegeven. Het is hun eerste kleinkind

5 jaar geleden

Ik kwam regelmatig bij mijn ouders eten en toen hebben we het bij de eerste gezegd door op een bordje (Hema) te laten drukken: mag ik vanaf (geboortemaand) een bordje mee eten. Met twee babyvoetjes erbij

5 jaar geleden

Leuke ideetjes tot zo ver!! Thanks

5 jaar geleden

Ik heb het mijn ouders deze middag 'verteld' op restaurant. Gevraagd aan personeel of ze mijn zelfgemaakte coupon in de menu kaart konden stoppen. Het was een groot succes 😅

5 jaar geleden

Ik ben nog maar 4/5 weken zwanger en had al een etentje gepland staan met mijn beste vriendin als ik geen carpaccio of biefstuk zou nemen zou ze het al meteen geweten hebben dus heb ik een kadotje meegenomen... op de fles staat only the best of friends get promoted to aunts

5 jaar geleden

Reactie op Shirley

Ik ben nog maar 4/5 weken zwanger en had al een etentje gepland staan met m ...
Echt tof idee! Waar heb je het etiket laten drukken?

5 jaar geleden

Ik kwam regelmatig bij mijn ouders eten en toen hebben we het bij de eerste ...
Oooh zeer toepasselijk voor onze situatie 😃 super ideetje

5 jaar geleden

Fles heb ik laten bedrukken bij yoursuprise.nl

5 jaar geleden

Wat een leuke ideeën! Wij gaan het na de eerste echo bekendmaken. Mijn ouders een kalender met alle 6 de kleinkinderen en dan is februari leeg, daar komt de echo van ons eerste kindje. Mn schoonouders wonen buiten Rotterdam, zij krijgen een slabbetje voor bij opa en oma met de tekst “rotterdammertje”. 😀

5 jaar geleden

Wij moeten het nog bekendmaken maar weten al helemaal hoe 😂 Bij mijn moeder en zus nemen we een doosje bonbons mee waar we in schrijven : eet maar lekker op mijn mama wil niet als enige dik worden. Voor mijn vader, opa en oma een fotolijstje met een gedichtje : je kunt me niet horen je kunt me niet zien. In februari word ik geboren mag ik dan op dot lijstje misschien ? En met de schoonfamilie gaan we een weekend weg hier gaan we een zoektocht doen naar een schatkist met ons nichtje en neefje van 3 & 5. We hebben een piraten schatkistje gekocht en daar doen we wat snoepjes en de echo foto in. Deze graven we in de grond en dan kunnen de kinderen deze opgraven.

5 jaar geleden

Ik had bij mn zoon een ballon laten vullen met blauwe confetti. Doorprikken en je hele kamer onder de blauwe zooi haha. Nu met de 2e ben ik ook nog aan het brainstormen.

5 jaar geleden

Wat een leuke ideeën allemaal! Ik heb mijn man voor zijn verjaardag (toevallig dit weekend) het boek van Kluun ‘help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt’ cadeau gegeven. Toen mijn ouders en schoonouders op bezoek kwamen en hun hun cadeautje hadden gegeven liet hij zien wat hij van mij had gehad... Kwam als een verassing en viel goed in de smaak :)!

5 jaar geleden

Reactie op Shirley

Ik ben nog maar 4/5 weken zwanger en had al een etentje gepland staan met m ...
Wat leuk zeg! Waar heb je deze besteld?

5 jaar geleden

@nicole Label heeft mijn vriend ontworpen en besteld op yoursuprise.nl

5 jaar geleden

Ik ben nu 5w+6 en ging met mn beste vriendinnen naar en festival. Ik moest dus wel iets doen of zeggen want zou heel raar zijn als ik geen borreltje drink. Ik heb een wolkje gemaakt met de tekst: het is nog pril, dus hou het stil met babyvoetjes. Toen gingen we met de meiden op een poloraid foto en hield ik stiekem het wolkje naast me. Helaas was de foto te ver en de tekst niet te lezen, maar ze hadden wel in de gaten dat ik iets in mn handen had. Dus gingen zoeken, toen hield ik het wolkje naast me en was het gillen, huilen en knuffelen tegelijk. Nu had ik gelijk mijn winggirls die met mij een showtje gaven qua alcohol op het festival.

5 jaar geleden

Reactie op Nnaatje

Ik ben nu 5w+6 en ging met mn beste vriendinnen naar en festival. Ik moest ...
Superleuk gedaan!

5 jaar geleden

Reactie op Nnaatje

Ik ben nu 5w+6 en ging met mn beste vriendinnen naar en festival. Ik moest ...
Wauw echt een heeeele leuke manier!

5 jaar geleden

Ik ben met mijn beste vriendin gaan shoppen voor meubels auto geparkeerd voor de prenatal naar binnen gelopen pakje gepakt en gezegd dat ik die leuk vond het duurde even voor het kwartje viel

5 jaar geleden

Reactie op Shirley

@nicole Label heeft mijn vriend ontworpen en besteld op yoursuprise.nl
wat leuk!! zou je hem willen delen?