86 Reacties

5 jaar geleden

Bij deze :)

5 jaar geleden

Reactie op Shirley

Bij deze :)
te gek, dankjewel!!

5 jaar geleden

Ik ben ook nog op zoek naar een leuke manier om het te gaan vertellen na de eerste echo. Dacht al aan een shirtje met 'ik word grote zus' maar wil iets originelers denk ik..

5 jaar geleden

Wij hadden een ballon gevuld met helium, met daarop Big sister en daar kwam onze dochter dan mee aanlopen!

5 jaar geleden

Ben er intussen over uit. Laat een taart bij de Hema bedrukken met deze foto;

5 jaar geleden

Dit wordt hem.

5 jaar geleden

Super leuke ideeën. We wachten tot na de eerste echo 3 juli en doen dan beide een shirt aan met bij mij “ Liefste mama” en een schattig biggetje op de buik gedrukt. En bij mijn partner “stoerste papa” En geven de ouders krijgen dan een houten bordje cadeau met erop de regels bij opa en oma (met leuke spreuken: veel knuffels, verwend worden etc)

5 jaar geleden

Ik heb net wat leuks besteld. Kraskaarten! Heb je in verschillende varianten. Ik heb gekozen voor: Ik moet je iets vertellen.... En dan onder de kraslaag : ik word grote zus!

5 jaar geleden

Wij hebben een Opa & Oma overlevingskoffertje gemaakt met verschillende spulletjes voor de baby er in. Voor naar "het grote publiek" zijn we nog aan het nadenken.

5 jaar geleden

Wij hebben deze bordjes besteld en nodigen dan de familie uit op de verjaardag van mijn vriend voor een gebakje! Komt dan natuurlijk februari 2020 op te staan 😉.

5 jaar geleden

Aan de opa's en oma's verteld Bij me schoonouders hadden we een kaartje gemaakt en daar ingeschreven " ik ben nu nog heel klein maar is er volgend jaar in de meivakantie nog een kamertje voor mij vrij?" (we gaan in mei altijd een midweekje weg met me schoonouders)

5 jaar geleden

Wij hebben zo’n ouderwets lettertreintje gekocht met de o p m a, dus nu moesten zij zelf gaan puzzelen wat het werd. Was echt een leuke reactie van ze! Bij mijn schoonouders hebben we een Ballin besteld bij greets met he or she er op. Was ook heel leuk maar kwartje viel een stuk sneller.

5 jaar geleden

Leuk lijstje gekocht, foto van de 1e echo en dit gedichtje erbij gezet. Mn ouders hebben al 1 kleinkind (van mijn zus) en hebben toen een boekje voor opa en oma gekregen. Daarom wilde ik iets anders doen. ^^

5 jaar geleden

Ik heb zelf mini slofjes gehaakt en een leuk briefje erbij geschreven.

5 jaar geleden

Wij hebben beide rood haar en toen kwam ik dit pakje tegen. Dus deze laten we uitpakken door mijn ouders.

5 jaar geleden

Voor onze ouders hebben wij een vacature naar grootouders hap in gedachten. Met allemaal grappige puntjes erin zoals sponser, zwemervaring etc. Voor mijn broertje en schoonzusje gaan wij donuts kopen en in de doos schrijven wij eten jullie ook mee, mama kan niet de enige zijn met een dikke buik. Voor mijn vriendinnen geef ik een doosje tampons met de tekst deze heb ik voorlopig niet nodig

5 jaar geleden

ik heb zelf rompertjes gemaakt

5 jaar geleden

Wij hebben het gisteren aan onze ouders verteld met deze doosjes. Superleuke reacties!

5 jaar geleden

Wij houden beiden erg van reizen. Nu heb ik een fotoboek gemaakt van onze laatste vakantie. Na de foto’s heb ik een pagina met daarop de tekst: onze volgende bestemming is... en op de volgende pagina: de prenatal! wij worden papa en mama. kijk nu al uit naar de reacties van mensen die fotos komen kijken haha

5 jaar geleden

Heb toevallig net dit shirtje besteld voor onze dochte4