86 Reacties

5 jaar geleden

Onze oudste ( 3j ) heeft het in de oren gefluisterd van mijn ouders en mijn schoonouders . Niemand zag het aankomen dus dat maakte het extra leuk

5 jaar geleden

Wij hebben dit shirt besteld voor de oudste en als het goed is komt die vandaag binnen. Deze krikgt hij aan naar de opa's en oma's. Ben heel benieuwd of ze het snappen.

5 jaar geleden

Reactie op Sista_me

Wij hebben dit shirt besteld voor de oudste en als het goed is komt die van ...
Jaaa dat is zo schattig :)

5 jaar geleden

Zo ga ik het morgen en dinsdag aan mijn broertje en zusje vertellen 😄

5 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Zo ga ik het morgen en dinsdag aan mijn broertje en zusje vertellen 😄
Ja wij ook gedaan en er onder een regeltje met sst de boys weten het nog niet. Die willen we het na de volgende echo pas vertellen

5 jaar geleden

Wij gaan bij iedereen een bos bloemen brengen (blauw/roze) met wat details er in verwerkt zoals een kaartje met de echo foto. Nog even 3 weken wachten 😅

5 jaar geleden

Wij wilden eerst alleen de echo foto's meenemen, maar daar valt nog weinig te zien met 8 wk. Toen zag ik deze 2 slabbertjes hangen in de winkel.. en van beide kanten is het de 1e kleinkind dus wilden we nog iets extra's. Dus hebben we dit mooi opgerold, strikje omheen en cadeau gedaan. En ook de echo foto's later erbij laten zien. Oma's en opa hadden het meteen door en waren superblij en emotioneel tegelijk :)

5 jaar geleden

Ik ga gewoon zeggen tegen mn familie dat ze 28 februari vrij moeten houden. Als ze dan vragen waarom;. Tadaaaaa. Ze zullen misschien eerst denken dat mn partner en ik gaan trouwen maar dat gaan we niet doen. Weet wel dat als ik het mijn pa vertel dat die flink de waterlanders zijn werk laat doen. Die kwakkelt nu zo met zijn gezondheid dat hij goed nieuws wel kan gebruiken... En hij klaagt er al zo lang over 😂 "wanneer komt er bij jullie nou een kleine ik wil van jukkie kant opa worden!" 😂

5 jaar geleden

Bij ons is het de 3e dus heb deze shirts besteld. Hoop dat mensen het zien en snappen

5 jaar geleden

Ik heb gewoon gezegd: mam, pap.. ik ben zwanger! 😅

5 jaar geleden

Vandaag via Facebook aan iedereen bekend gemaakt !

5 jaar geleden

We hebben gister op vakantie een spaarvarken gekocht met opdruk baby's first piggybank. In het groen geel. Dus pa zal eerst denken wat moet ik hiermee voor het kwartje valt. Moet alleen nog regelen dat mn moeder gelijk met ons bij mn vader in het ziekenhuis aan zn bed staat....

5 jaar geleden

Ik heb het eerst aan mijn beste vriendin verteld door middel van een kraskaart waar op staat "hè psst..." en onder het te krassen deel "wij zijn zwanger" en een foto van de eerste echo laten zien. Ze was dolblij, en ik had iemand nodig om mee te kunnen praten. De juiste persoon want ze zit in de kraamzorg dus super fijn. Wij gingen eten met mijn ouders schoonouders en 1 van mn zusjes. Wij hadden voor het "toetje" gezorgd. Na wat tompoezen op tafel te hebben gezet hebben we iedereen een cadeautje gegeven. Ouders en schoon ouders slabbetjes met de tekst "i♡oma" en "i♡opa" of "jippieee jullie worden opa en oma" voor mijn jongste zusje die er bij was hadden we een kraskaart gekocht waar op stond "we moeten je wat vertellen" onder het kras gedeelte stond "je wordt tante". Ze vonden het geweldig het wordt voor beide namelijk eerste kleinkind ! Later hebben we mijn andere zussen ook zo'n zelfde kraskaart gegeven ook die waren dolblij ! We wachten nu nog even op de uitslag van de NIPT test voor we het verder vertellen. Zodra we die hebben vertellen we het aan mensen die dichtbij staan zoals familie en goede vrienden door middel van die zelfde soort kraskaarten. Voor op Facebook hebben we een foto gemaakt van onze hondjes met een bordje er bij "mom and dad are getting us a human"

5 jaar geleden

Wij gaan vanavond mijn moeder verassen. De rest vd familie later deze week. Ook met een boeket.

5 jaar geleden

Wij zetten dit volgende week op insta en fb, kan haast niet wachten😇

5 jaar geleden

Hier hebben ze een raadseltje mogen oplossen 😁

5 jaar geleden

Bij onze eerste een kaartje geschreven met de tekst; Ook al ben ik nu nog zo klein, Willen jullie mijn opa en oma zijn? Het is nog wel even wachten, Rond 29 juli kunnen jullie mij verwachten. En een houten hartje met de tekst de leukste opa & oma. Bij onze 2e hebben we dr een shirtje aangetrokken met Best Sister Ever. Overigens had niet iedereen het gelijk door. Foto op sociale media is deze geworden.

5 jaar geleden

Wij hebben deze gisteren op facebook gezet

5 jaar geleden

Bij ons is het deze geworden...

5 jaar geleden

Reactie op Sjonnz

Bij ons is het deze geworden...
Die is gaaf ,mag ik vragen waar het lijstje vandaan komt