86 Reacties

5 jaar geleden

Papa en Sylvana zijn geslaagd, ze hebben namelijk een broertje of zusje gemaakt . Het was een Ikea bouwpakket maar het heeft niet veel schroefjes nodig om in elkaar te worden gezet. Tja we praten over een bouwpakket ,dus dat word nog even geduld hebben en in de wacht gezet . In Feberuari zal alles klaar zijn en goed vast zitten ,daar is echt wel opgelet. Wij hebben de ooievaar gebeld en alvast ons adres in zijn TomTom gezet . Dit is onze bekend making

5 jaar geleden

Dit was onze bekendmaking 💙💗

5 jaar geleden

Wij hebben deze gemaakt en op tompoucen laten zetten.. het duurde even voor iedereen het doorhad..

5 jaar geleden

Wij gister de verjaardag van de oudste gevierd. Hij heeft het boekje bobbi wordt grote broer gekregen. Dus iedereen kijken bij de kadootjes en bij sommige viel het kwartje snel, bij andere duurde het wat langer!

5 jaar geleden

Reactie op Dowe

Ik ben bijna 16 weken en mijn directe familie weet het allemaal. Ik heb nog ...
Ik heb dit gevoel ook heel erg. Heb het wel aan mijn naasten en uiteindelijk op werk eerder moeten vertellen dan gewild ivm jaarplanning, verhuizing en voorbereiding hiervan. Maar iedere keer vertel ik het toch met een bedrukt gevoel van "wat als..?". Geen idee waar het vandaan komt. Misschien omdat het mijn 1e zwangerschap is, tegelijk nieuw en spannend.