40 Reacties

3 jaar geleden

Hallo , ik zat met precies hetzelfde haha..ik werk in de kinderopvang en had dus een handigheidje . Ik heb een ikea kinderstoel gekocht..die van 15 euro..daar zitten losse poten onder..en een los tafelblad..nu gebruik ik (alleen) het stoeltje/kuipje en die zet ik in bad neer..je kan dan natuurlijk ook de poten er onder klikken en dan onder de douche neerzetten...en als je ergens op visite gaat neem je de hele stoel mee

3 jaar geleden

Is het misschien een idee on vette watjes in dr oren te doen tijdens het douchen? Dat houd veel water tegen, maar niet alles uiteraard

3 jaar geleden

Wij hebben het stokke flexi bath xl. Echt een top bad en super handig in gebruik hij speelt er heerlijk in. Soms zetten we het ook in de Ikea stoel onder de douche met de straal van de douche op zn rug zo zit hij ook heerlijk te spelen

3 jaar geleden

Het kleine model van de Ikea Sortera bak werkt hier prima als we niet ons volledige ligbad willen vullen!

3 jaar geleden

Wij gebruiken sinds 2 weken deze. Omdat wij zelf geen bad hebben, leek dit handig. En moet zeggen, het bevalt goed. Ons zoontje vindt het erg leuk en kan er fijn in zitten, ondanks dat hij nog niet heel goed zelfstandig kan zitten. Dus ik vind deze wel echt een aanrader!

3 jaar geleden

Wij hebben ook geen bad, onze dochter werd te bewegelijk voor haar badje. Nu zet ik sinds twee weken het badje op de grond, en ik zelf onder de douche. Dan ga ik er naast zitten, ze kan al goed zelfstandig zitten mast het is uiteraard nog erg glad. Op woensdag avond gaan we samen onder de douche en op zondag gaat ze in bad. Ik ga een douchen mat kopen, zodat ze binnenkort gewoon onder de douche kan zitten. Maar vanwege de oortjes van je kindje is een badje denk ik handiger. Gewoon op de grond en er naast zitten. De rest van de avonden was ik haar gezichtje, handje en billentjes aan de commode.

3 jaar geleden

Reactie op NaomiK

Wij hebben ook geen bad, onze dochter werd te bewegelijk voor haar badje. N ...
Tip: een hydrofiele doek in het badje doen en haar erop zetten. Dat werkt goed tegen de gladheid.

3 jaar geleden

In bad met een antislip mat onder z'n bips en onder de douche nemen we 'm mee als we zelf douche

3 jaar geleden

Mijn vriend gaat 3x per week met haar in bad...kan ze lekker spetteren en 'zwemmen' in het grote bad vind ze geweldig

3 jaar geleden

Nog steeds in een stokke badje en dan zittend erin spelen. En heb deze ook https://www.bol.com/nl/p/yookidoo-olifant-babydouche-blauw/9200000097086015/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DX8i0UN0i8Scw%40TrLelgI4wAAA9Y%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D2%26itm_id%3D9200000097086015&bltgh=lMS0D-z-y5EtHsRDnx9JzQ.1_6_7.9.ProductImage#modal_open Spoel ik haar er ook mee af en ze kan er zelf ook mee spelen. En soms met papa zittend onder de douche

3 jaar geleden

Op batterijen

3 jaar geleden

Ik gebruik nog steeds het babybadje. Maar dat is snel voorbij ben ik bang. Hij klimt er continu uit. Dus ik ben ook op zoek naar een alternatief. We hebben geen vast bad Hij is doodsbang voor de douche als hij zelf op de grond zit. En om hem de hele douchebeurt te tillen begint ook een beetje zwaar te worden.

3 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Ik gebruik nog steeds het babybadje. Maar dat is snel voorbij ben ik bang. ...
Ikea stoeltje(als je die hebt) onder de douche zetten, werkt perfect!

3 jaar geleden

We hebben het stokke xl badje, die is inklapbaar en past in de douchecabine. Niet goedkoop maar super blij mee, er is in de douche dan nog genoeg plaats voor mij om tegelijktijd te douchen en hij kan evt ook mee op vakantie of buiten in de tuin

3 jaar geleden

Is dat badje veel groter dan een babybadje?
Iets breder en langer, en de randen zijn recht dus dat scheelt ook qua grootte. Is ongeveer een halve douchebak aan oppervlakte

3 jaar geleden

Hier ook de opla

3 jaar geleden

Hier een opklapbad (stukje goedkoper dan de stokke) gebruikt onder de inloop douche tot hij zelf kon staan. Nu douchen we m gewoon af met de douchekop terwijl hij staat en zich vasthoud aan het douchewandje

3 jaar geleden

Ik ga met me dochter onder de douche als ze klaar is douche uit en haar alvast een beetje afdrogen en op het matje zetten dan droog ik me eigen af badjas aan en neem ik haar mee en droog ik haar verder af en kleed ik haar aan dit doe ik altijd in de avond voordat ze naar bed toe gaat. Heb je niks voor nodig en went ze alvast aan het douche. 😊