7 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje ligt om 20.00 in bed en slaapt meestal binnen 20 min. Hij doet nog een middag dutje van 1,5 uur ongeveer. Hij is ook 3 jaar. Wel eind vorig jaar een slaapregressie achter de rug waarbij hij een aantal maanden heel slecht sliep

één jaar geleden

Mijn dochter ook 3 geworden. Geen middag slaapje meer omdat ze. Smiddags altijd lang bleef slapen, dit gestopt opgegeven omdat ze s avonds niet meer moe genoeg was. Sinds een half jaar rond 19u naar bed en is binnen paar minuten in dromenland 😘 en volgende ochtend rond half 8 wakker.

één jaar geleden

19 uur en valt in slaap tussen 5 en 30 minuten, middagslaap al heel lang geschiedenis (denk ergens rond 2,5 jaar), als ze wel een keer overdag slaapt ivm bv lange auto rit dan slaapt ze pas half tien. In begin misten we het middagslaapje, maar nu zijn we blij als ze wakker blijft, of gaan pas rijden wanneer het bedtijd is, slaapt wel makkelijk weer in, wanneer ze uit de auto wordt getilt. En wordt zelf wakker tussen 7:30 en 8:30, als ze niet wakker gemaakt wordt.

één jaar geleden

We gaan vaak om 19.30u naar boven om haar klaar te maken en dan ligt ze vaak om 20u in bed. Ze slaapt de laatste weken niet meer overdag.

één jaar geleden

3 jaar sinds 15 februari, ze begint haar dutje af te bouwen, maar vaak na school nog nodig. we starten rond 19u en gaan rond 19u30 naar beneden, nog een boekje en slapen. De ene avond gaat het al wat beter dan de andere. De laatste tijd is ze wel nog lang wakker of wordt ze in de nacht wakker. Ze blijft dan in haar bedje en zingt wat, ze mag ook altijd een boekje lezen van ons, maar het is nog wat zoeken wat de oorzaak is. Het dutje weglaten is wat moeilijk omdat ze vaak heel moe is. Ze mag na school max tot 17u30 slapen (valt vaak rond 16u in slaap) en als ze dut slaapt ze 2-3u. Dus lijkt het me echt nog nodig 🤔 het is zoeken...

één jaar geleden

Moeten jullie bij je zoon/dochter blijven totdat ze in slaap vallen?

één jaar geleden

Reactie op Chantal8

Moeten jullie bij je zoon/dochter blijven totdat ze in slaap vallen?
Nee hij gaat zelf slapen.. sinds hij een maand of 3 of 4 was denk ik