44 Reacties

4 jaar geleden

Mijn man werkt overdag, maar zodra hij thuis komt speelt, zingt, danst hij met onze zoon van 12 weken. Hij doet de laatste verschoning, trekt zijn pyjama aan en brengt hem dan naar mij in onze slaapkamer voor de laatste borstvoeding! Misschien kun je je man er meer bij betrekken is voor hem ook super leuk! Tenzij jullie helemaal ok茅 zijn natuurlijk dan lekker zo laten 馃榿馃榿

4 jaar geleden

Papa van Veerle geeft regelmatig een flesje (gekolfde melk) en af en toe luier verschonen/ in bad. Verder lekker spelen en knuffelen. Ik doe ook het meeste, maar vind ik niet zo erg. En als ik vind dat ie meer moet doen, breng ik dat lekker subtiel haha

4 jaar geleden

Papa werkt en mama is thuis met de kids . Een dochtertje van 3 maandjes en een zoontje van 18 maandjes als papa thuis is vanuit zijn werk dan geef hij de flessen en verschoon haar ( niet altijd maar ik probeer het wel ) ... zoo douche hij wel met onze zoontje en ik de kleine meid in bad

4 jaar geleden

De papa van hailey doet allesvind het heerlijk. Badje, douchen, flesjes als hij thuis is. Spelen lachen aankleden, luiers. Geeoon wat hoort. Alleen alles klaarleggen doe ik voor hem 馃馃槣馃檲

4 jaar geleden

Mijn man werkt fulltime thuis. Hij gaat straks 1dag in de 2weken oppassen (papa dag). Ik ben benieuwd. Hij doet wel dingen als ik het vraag.. Maar legt onze kleine snel weg. Hij kan beter tegen het jengelen 馃檲 ik kan me er eerlijk gezegd wel aan irriteren 馃槩 ik denk dan het is ook jouw zoon... Maar dat zijn mannen he...

4 jaar geleden

De papa van Meghan vindt alles super leuk om te doen, zelfs de ergste poepluiers trotseert hij! Het is zo mooi om te zien hoe hij voor haar staat te zingen, hoe hij met haar danst en hoe hij zelfs van een nachtfles geniet die sporadisch nog voorkomt 馃グ Als ik mijn man zo met hem bezig zie, wordt ik weer 10x zo verliefd op hem 馃槏

VRIEND

4 jaar geleden

Mijn vriend neemt het bijna helemaal van me over als hij vrij is 馃槄. We doen de verzorging echt samen. Ik ben meer met dr aan het spelen en trainen. Hij knuffelt heel graag met dr. Hij doet alles en vindt het super leuk.

4 jaar geleden

Reactie op DdB

Mijn vriend neemt het bijna helemaal van me over als hij vrij is 馃槄. We doe ...
Hier hetzelfde馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Mijn man werkt fulltime thuis. Hij gaat straks 1dag in de 2weken oppassen ( ...
Gewoon benieuwd, maar waarom noem je het oppassen of papa dag? Is elke andere dag dan ook oppassen voor jou of mama dag?

4 jaar geleden

Mijn man neemt zodra hij thuis is van werk nagenoeg de hele zorg over van onze beide dochters. Alleen voeden doe ik altijd ivm borstvoeding van de dochter van 3 maanden.

4 jaar geleden

Mijn man en ik doen alles gewoon 50/50. Badje, luiers, flesjes, knuffelen.. noem maar op! Vind het super leuk om hem bezig te zien met onze dochter 馃グ hij werkt wel meer dan ik, dus op die dagen dan doe ik uiteraard meer, maar als hij thuis is verdelen we alles gewoon!

4 jaar geleden

Heb dikwijls geaarzeld om hier iets te posten als papa, maar ik ben Super tevreden, laatste twee maanden was ik dagdagelijks thuis (tele-werken) en ik heb van elke seconde genoten. Het is once in a life-time, Sedert maandag terug op kantoor, dus mn dochtertje word gek wanneer ze me ziet of hoort en ik ook

4 jaar geleden

Papa van Bente werkt in de ploegendienst. Maar als hij geen avond dienst heeft op vrijdag dan haalt hij haar op van kdv. En doet hij alles. En ik werk ook op zaterdag, als hij geen ochtend dienst heeft doet hij alles met haar. Badje laat hij liever over aan mij. Eigenlijk de gehele verzorging het liefst. Maar als ik wat vraag doet hij het wel.

4 jaar geleden

Er is niks zaliger dan je eigen kindje kunnen wassen, voeden, kleden... elke dag meer en meer genieten 馃憤馃憤馃憤

4 jaar geleden

Hier doen we het samen. Zijn we allebei thuis doen we soms zelfs samen luier verschonen of in bad馃槅 Papa heeft op de maandag de verzorging en ik de rest van de week, maar op zondag samen en s avonds idem . Papa doet hier alles wat nodig is ook in het huishouden. Gelukkig kunnen we dit mooi zo samen doen en komt niet alles op mijn schouders. Heerlijk.

4 jaar geleden

Bij ons ook 50/50. Mijn vriend heeft papa dag op maandag en als ik weekend dienst hebt (werk in de zorg) doet hij de zorg ook overnemen. Ik neem als ik thuis ben wel sneller over haha maar bijzonder om dit echt samen te do馃巰馃挏en

4 jaar geleden

Mijn man doet alles, en als hij vrij is neemt hij alles van mij over omdat het juist leuk vind en ik veel meer tijd door breng met hem. Dus hij staat dan te springen om hem de fles te geven, te verschonen en naar bed te brengen. En op vrije dagen lekker samen in bad of samen douchen. 馃槉 Hij geniet daar gelukkig net zo hard van als ik.

4 jaar geleden

Mijn vriend neemt liever de zorg voor onze peuter op zich. Zo verdelen we het een beetje. Hij geeft wel eens een flesje, nu ik de bv aan het afbouwen ben of brengt de kleine naar bed. Voor een luier verwisselen is hij niet de beroerdste. Vanaf volgende maand is hij 1 dag per week thuis als ik weer ga werken. Ben benieuwd hoe dat gaat hahaha

4 jaar geleden

Wij doen het echt samen. Nu mijn vriend thuis werkt krijgt hij ook alles mee super leuk!

4 jaar geleden

Hier knuffelt papa alleen, omdat hy werkt elke dag. Vind t niet erg, als hy maar tyd door brengt met haar.