44 Reacties

4 jaar geleden

Hier is papa zijn beste vriend, lacht gelijk naar papa altijd 馃槏 hij wil alles wel doen van flesje tot poepluier. Het badje lukt hem alleen niet vanwege rugklachten en natuurlijk als ik hem aanleg kan mijn man niet veel, maar dan verschoond hij onze zoon bijv alvast.

4 jaar geleden

Hier neemt manlief het over uit zijn werk want ik heb lang genoeg gehad met hemis zijn redenering馃槀 behalve de 2 dagen dat ik zelf werk dan moet h铆j delen. Ook het badderen doet hij maar krappe mouwen aantrekken mag ik doen馃槣 De nachten deed ik alleen want hij is zooo niet te genieten in de nacht daar word niemand in huis gezellig van als hij dat moet doen. Ik heb altijd al genoeg aan 5 uurtjes slaap en ben ook vaak eerder wakker dan de 3 kids dus prima geregeld hier.

4 jaar geleden

Hier is ook een hele actieve papa! Hij maakt ontzettend lange werkdagen van zo'n 11 uur. Maar toch staat hij eerder op om haar dr flesje te geven en even te spelen. Als hij thuis komt is het meteen knuffelen. Ook hij neemt de zorg veelal over als hij thuis is. Ondanks dat ie oprecht staat te kokhalzen bij een poepluier. Douchen vind hij echt heerlijk met er, daar hebben we vaak een strijd om 馃榿.

4 jaar geleden

Mijn man werkt 5 dagen van 8.30 tot 17.30 uur. Dus dan doe ik alles. We staan samen om 7 uur op. Ik doe de fles en hij verschoond hem. Dan gaat hij werken en begint mijn dag met onze kleine man. Als m'n man thuis komt afhankelijk van de tijd doet hij de fles en leggen we hem altijd samen in bed. Zaterdag is zijn uitslaapdag en zondag die van mij. 馃槉