8 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem... ik lees even mee!

3 jaar geleden

Je kunt zo weinig, hebben het hier ook denk een ruim een maand gehad, is ook vanzelf overgegaan. Zolang ze uit hoesten is het goed.

3 jaar geleden

Hoi... hier echt precies het zelfde. Zoontje van 8 maand. En is ook al 3/4 weken verkouden en laatste 2 weken ook hoesten, maar niet extreem veel.. ik heb het matras aan het hoofdeinde iets omhoog staan!;) helpt hier wel.. Wordt wel steeds minder hoor de verkoudheid.. Succes!:)

3 jaar geleden

Reactie op Lies22

Hoi... hier echt precies het zelfde. Zoontje van 8 maand. En is ook al 3/4 ...
Bedankt voor de tip! Nu kruipt mijn dochter het hele bed door en ligt regelmatig “op de kop”, dus dat wordt hem hier niet, haha!

VRIEND

3 jaar geleden

Voor de hoestklachten ben ik al een aantal keer bij de huisarts geweest en zij gaf aan dat je er eigenlijk niks tegen kan doen en vanzelf over moet gaan. Naast de Luuf onder de voetjes doe ik ook ‘s avonds voor het slapen, stomen op de badkamer. En als de kleine in de nacht in een flinke hoestbui zit en wakker wordt, geef ik hem slokjes water.

3 jaar geleden

Specifiek tegen het hoesten weet ik helaas niet, mijn dochter doet dit ook al weken. Maar mocht ze ook een snotneus hebben: een halve ui in het kamertje. Ik geloofde er niet zo in maar het werkte echt perfect 😅

3 jaar geleden

Ik heb hier de huisartsenpost in het ziekenhuis voor gebeld een paar weekenden geleden want ons zoontje van 8.5 maand deed dit ook.. Ze raden aan om gewoon neusspray voor baby's te gebruiken een paar keer per dag.. Hoestdrank voor baby's schijnt niet te werken.

3 jaar geleden

Ik heb hier de huisartsenpost in het ziekenhuis voor gebeld een paar weeken ...
Hier hetzelfde.. Enkel neusspray en veel laten drinken voor de keel te spoelen doen wij, succes!