95 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Moe, last van gevoelige borsten, misselijk, hoofdpijn...
Ja, denk dat dat heel normaal is ik ben ook bijna 5 weken, en heb hetzelfde alleen dan niet misselijk...

5 jaar geleden

5 weken en 1 dag zwanger Spannend allemaal ☺️

5 jaar geleden

Ik zit nu op 5 weken en 4 dagen... 16 juli eerste afspraak bij verloskundige :)

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik zit nu op 5 weken en 4 dagen... 16 juli eerste afspraak bij verloskundig ...
Spannend, ik zit op 5 weken en 3 dagen, 15 juli eerste afspraak. Hoe voel jij je? Last van de kwaaltjes?

5 jaar geleden

Ja ik heb echt wel last van de kwaaltjes... Moe, misselijk, stemmingswisselingen, gevoelige borsten ik word er nu al gek van😂😂

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja ik heb echt wel last van de kwaaltjes... Moe, misselijk, stemmingswissel ...
Vervelend, ik heb totaal nergens last van, nu vermoeidheid maar kan ook door de warmte komen denk ik, verder niet misselijk of iets, alleen borsten die gespannen zijn.

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja ik heb echt wel last van de kwaaltjes... Moe, misselijk, stemmingswissel ...
Oh ja en heel veel plassen🙈

5 jaar geleden

Ik heb zelf nu ook weinig kwaaltjes. Even bij mijn moeder nagevraagd hoe haar zwangerschappen waren. Ook weinig kwaaltjes in het begin, dus dat geeft mij wel vertrouwen dat het goed zit.

5 jaar geleden

Ik zit op zes weken nu, geloof ik. Over anderhalve week de eerste echo. Maar, je ziet het dus gewoon al! Ineens is er een buik. Komt natuurlijk ook door hormonen en het feit dat door het groeien van de baarmoeder darmen en zo omhoog geduwd worden, maar toch...een echt zwangerschapsbuikje! Nou is het m'n derde kindje dus dan schijn je ook sneller een buik te zien. Maar ben toch onzeker. Grapjes over tweelingen worden gemaakt en ik zie beren op de weg. Hoop dat iemand zich hier in herkent???😬😬😬

5 jaar geleden

Reactie op Marita

Ik zit op zes weken nu, geloof ik. Over anderhalve week de eerste echo. Maa ...
Ik herken me hier zeker in. Hiero ook al beginnend buikje...

5 jaar geleden

Reactie op Marita

Ik zit op zes weken nu, geloof ik. Over anderhalve week de eerste echo. Maa ...
Jazeker herkenbaar. Maar ook voor mij het 3e kindje . Verbloemen met kleding is deze dagen zo makkelijk nog niet. En zelf ben ik smal van postuur dus dat buikje valt snel op. Helemaal het einde van de dag .

5 jaar geleden

Reactie op Marita

Ik zit op zes weken nu, geloof ik. Over anderhalve week de eerste echo. Maa ...
Heel herkenbaar hier ook onze derde en ben vrij fors maar me buik zet enorm op. Ben niet bang maar maak me wel druk over een 2ling. Hoe gaan we datdoen enz. Nog 2nachtjes dan hebben we de echo en zullen we het weten

5 jaar geleden

Volgens de echo 1,5 week geleden ben ik nu 8 +5 en het is ons 4e kindje. Ik krijg mijn broeken niet meer dicht.

5 jaar geleden

Reactie op Marita

Ik zit op zes weken nu, geloof ik. Over anderhalve week de eerste echo. Maa ...
Ik herken me hier zeker in! Ook het derde kindje. Negen weken zwanger nu, maar met zes weken zette mijn buik al behoorlijk uit. Vooral aan het eind van de dag voel ik me net een opgeblazen ballon:). Op het werk probeer ik het wel te verbloemen met iets wijdere kleding, want ik wil het nog niet vertellen...

5 jaar geleden

Ik ben 5 weken zwanger en vind het ook wel spannend, pas over 3 weken eerste echo. Ik heb ook het idee dat ik al buikje heb. Maar las ergens dat dat echt nog niet kan, ook al denk je zelf van wel... geruststellend te lezen dat meer vrouwen al zo vroeg een buikje zien.

5 jaar geleden

Een lange onzeker dag maar uit eindelijk alles goed Half 10 echo niks maar dan ook echt niks te zien. Vreemd test daar moeten doen wel zwanger raar volgens de vk 3opties - veel minder ver dan gedacht - toch mis gegaan - buiten baarmoedelijk Door naar het ziekenhuis bloed gelijk prikken begin van de middag uitslag met vervolg plan. 13,45 vk belt om 15.00 naar gyn vermoeden buiten baarmoedelijk. Bij de gyn ze vond het raar maa rhet moest ergens zitten. Nog een keer inwendige echo en jaar hoor daar was het een gevulde baarmoeder met een baby volgens termijn ongeveer. 7weken en 4dagen. Een mooi kloppend hartje gehoord 10juli terug naar de vk voor de intake want die hebben we niet afgemaakt.

5 jaar geleden

Reactie op Femmie86

Een lange onzeker dag maar uit eindelijk alles goed Half 10 echo niks maar ...
Jeetje zeg heftig! Maar blij dat er uiteindelijk een goede echo gemaakt is en er wel degelijk een kleintje in je buik zit. Zo zie je maar weer dat ook vk niet alles kan en ziet.. Gelukkig maar! En nu genieten van je zwangerschap!

5 jaar geleden

Reactie op Deniz

Ik ben 5 weken zwanger en vind het ook wel spannend, pas over 3 weken eerst ...
Ik ben nu 6 weken en ik heb ook al een buikje hoor (kan natuurlijk ook gewoon mijn darmen zijn?) maar volgens mijn moeder zie je echt wel een zwanger buikje hahaha nu al dat belooft wat🙈

5 jaar geleden

Ik ben nu 6 of 7 weken zwanger. Weet het niet precies ivm onregelmatige cyclus. Ook ik heb aan het einde van de dag al een buikje. Gelukkig draag ik altijd al wat wijdere shirtjes, dus hopelijk valt het niet erg op!

5 jaar geleden

Hoi allemaal! Hier zwanger van nr 2 en een peuter van bijna 20 maanden rondrennen. Ik heb voor mijn gevoel ook al een buikje, mn moeder denkt zelfs aan een tweeling haha. Echo 12 juli, dus nog 1 week en 6 dagen geduld(tel niet af ofzo...) en een week later de intake. Spannendd