95 Reacties

5 jaar geleden

Vandaag 8 weken zwanger.Afgelopen donderdag echo gehad en een mooi kindje en kloppend hartje te zien.Zo blij.❤

5 jaar geleden

Reactie op Marita

Ik zit op zes weken nu, geloof ik. Over anderhalve week de eerste echo. Maa ...
Ik heb precies hetzelfde haha. Mijn eerste kindje. Al een vroege echo gehad, echt één kindje.

5 jaar geleden

Reactie op Meus

Hoi allemaal! Hier zwanger van nr 2 en een peuter van bijna 20 maanden rond ...
Hier bijna hetzelfde. Ook peuter van bijna 20 maanden en 15 juli pas de eerste echo. Vind t zo spannend en wil echt de tijd vooruit spoelen, maar dat gaat helaas niet. Ben zo benieuwd hoe het kleintje groeit in mn buik. Succes met je zwangerschap en met aftellen. Ik snap je helemaal

5 jaar geleden

Volgens berekening 8+1. Echo met 5/6 weken wist toen niet precies hoe ver maar was alleen vruchtzakje te zien. We moeten dus nog zien hoeveel baby's er in zitten 😂 voel me nog duidelijk zwanger en lekker buikje (3e zwangerschap, 2e kindje) dus lijkt me goed te groeien 🥰 18 juli pas termijnecho, spannend! Hoe verdragen jullie deze hitte? 🥵 Met mijn moe- en misselijkheid en terrorpeuter heb ik t best zwaar 😳

5 jaar geleden

Nu 7 weken en 5 dagen morgen avond ook de eerste echo .. mijn 2e zwangerschap zoontje lief is nu 9 maanden. Het was totaal niet gepland maar we zijn er nu wel blij mee

5 jaar geleden

Dan zal het zeker zo zijn! Geniet ervan!

5 jaar geleden

Reactie op Deniz

Dan zal het zeker zo zijn! Geniet ervan!
Was gericht op bericht van Willemse dat een reactie olwas op mijn bericht (blijkbaar kan ik niet daaronder reageren). :)

5 jaar geleden

Ik heb de eerste echo gehad met 6 weken omdat ik het ook niet wist nu over 2 weken terug. Dus voor je eerste echo is echt moeilijk te zeggen ik zelf ben daarna namelijk nog een weel aan de pil geweest (na menstruatie)🤣

5 jaar geleden

Ik heb vandaag ook mijn eerste echo gehad! 😍 Dacht dat ik 8 weken zou zijn vandaag precies.. Maar dat blijkt 5+4 te zijn ongeveer.. Heel verschil maar wel een hartje zien kloppen en het zag er goed uit 🥰 dus wij zijn blij! Nu wachten tot 5 augustus dan de termijnecho

5 jaar geleden

Wij hebben morgen onze eerste echo, volgens mijn berekening zit ik morgen om 8 weken en 2 dagen. Toch wel super spannend, dit is onze tweede zwangerschap. Dochter van 2 jaar!

5 jaar geleden

Reactie op Sab88

Ik heb vandaag ook mijn eerste echo gehad! 😍 Dacht dat ik 8 weken zou zijn ...
Vanaf wanneer had jij gerekend?

5 jaar geleden

Reactie op linda88

Wij hebben morgen onze eerste echo, volgens mijn berekening zit ik morgen o ...
Wat leuk en spannend! Voor mij exact het zelfde ook 8 weken en 2 dagen en morgen de echo.. Tweede kindje naast een dochter van 2!

5 jaar geleden

Vandaag een echo gehad, hartje klopte mooi! Dus super blij

5 jaar geleden

Wij hebben vanavond onze eerste echo nu 7 weken en 6 dagen

5 jaar geleden

Vandaag echo gehad met een kloppend hartje, helemaal blij! Bijzonder momentje samen..

5 jaar geleden

Wij hebben gisteren onze eerste echo gehad. Wijkt 2 dagen af van mijn berekening maar 24e 2e echo en dan wordt de datum opnieuw berekend. Wat een magisch mooi moment om dat kloppende hartje voor het eerst te zien 😍

5 jaar geleden

Wat een fijn nieuws allemaal!!! Ik ben zo jaloers maar moet nog even wachten tot maandag! Kan echt niet wachten...

5 jaar geleden

Reactie op Sab88

Ik heb vandaag ook mijn eerste echo gehad! 😍 Dacht dat ik 8 weken zou zijn ...
Fijn om te horen dat het bij jou exact hetzelfde is. Ik dacht dat ik vandaag 7 weken en 5 dagen was maar blijkt net 6 weken te zijn. Wel een kloppend hartje gezien. Volgende week terug voor nog een echo.

5 jaar geleden

Gisteravond onze eerste echo gehad alles ging gelukkig goed en ik ben zoals ze het nu zien inderdaad nu 8 weken 23 juli weer terug voor termijnen echo

5 jaar geleden

Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad en ben precies 7 weken. Een mooie kloppend hartje en alles zag er goed uit. Wat keken wij hier naar uit maar waren mega zenuwachtig.