95 Reacties

5 jaar geleden

Hier 12+1 weken vandaag termijn echo gehad uitgerekende datum is 1 dag terug gezet naar 16-02-2020😍

5 jaar geleden

Hier nu 13 + 2 morgen onze pretecho om te kijken wat het word zooooo zenuwachtig Gaan jullie ook een pretecho doen of wachten jullie echt met de 20 weken echo ..

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Hier nu 13 + 2 morgen onze pretecho om te kijken wat het word zooooo zen ...
Ik heb de 28ste een pretecho ingepland staan 😁😍 kan niet wachten hoor

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Hier nu 13 + 2 morgen onze pretecho om te kijken wat het word zooooo zen ...
Ik ga wachten tot de 20 weken echo

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb de 28ste een pretecho ingepland staan 😁😍 kan niet wachten hoor
Nou ik ook niet de zenuwen lopen door heel me lichaam Wat denk jij wat het word Ik zelf denk een jongen ( al hoop ik op een meisje) 🤣😊😊 ik heb al zoontje van 10 maanden nu maarja als het maar gezond is ( maarja je mag altijd wel hopen natuurlijk )

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Hier nu 13 + 2 morgen onze pretecho om te kijken wat het word zooooo zen ...
Hier konden ze gister helaas nog niets zien ben 14,5 week :( we hebben de 19e een pret echo dan ben ik 16+1 ze garanderen dan wel iets te kunnen zien :)

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Nou ik ook niet de zenuwen lopen door heel me lichaam Wat denk jij wat ...
Wij hopen stiekem nu na 2 jongens ook op een meid :) hebben zelfs het moment van seks eraan aangepast en een dieet gevolgd haha een jongen zal ik net zo veel van houden natuurlijk maar een meid lijkt me zoo leuk

5 jaar geleden

Hier konden ze gister helaas nog niets zien ben 14,5 week :( we hebben de 1 ...
Ooow wat jammer ja dat komt ook vaak voor inderdaad ging je wel met een volle blaas erheen ? Want dat werd mij ook geadviseerd ook bij mijn vorige

5 jaar geleden

Wij hopen stiekem nu na 2 jongens ook op een meid :) hebben zelfs het momen ...
Zo echt waar! Ik ben plots al meteen zwanger terwijl ik net was gestopt met de pil, anders hadden wij dat ook willen doen. Nu is het afwachten! 24 augustus hebben we echo en dan zien het!

5 jaar geleden

Lieve dames Ik zou het jullie laten weten wanneer we het wisten wat het kleine wondertje in mijn buik is het is een MEISJE 😍😍😍 super leuk Alleen ik moet het mijn vader nog vertellen en ik hou letterlijk echt mijn hart vast ( hij gaat mij een preek geven WAUW ) normaal zou ik zeggen duim voor me maar het is nu bidt voor me 🤣😊😊😱😱

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Nou ik ook niet de zenuwen lopen door heel me lichaam Wat denk jij wat ...
Iedereen zegt een jongetje, terwijl ze op een ander forum weer zeggen op basis van mijn laatste echo een meisje... Ikzelf denk een meisje en al mijn vriendinnen denken een jongetje... Dussss ik weet het gewoon echt niet meer 😂 we gaan het wel zien, als het maar gezond is dat is het allerbelangrijkste❤️

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Ooow wat jammer ja dat komt ook vaak voor inderdaad ging je wel met een v ...
Ja dat wel alleen hadden we toevallig de controle bij degene die geen echoscopist diploma heeft :( helaas

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Zo echt waar! Ik ben plots al meteen zwanger terwijl ik net was gestopt met ...
Spannend dan he ! Bij ons ging het ook weer mega snel.. beiden jongens waren in 1x raak... Dit keer ook weer dus heb echt 2 maanden veilige seks gehad om een beetje ovulatie testen etc te doen. We hebben het nu 4 dagen voor mijn ovulatie gedaan.. kans op een meisje is dan iets groter zeggen ze :p

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Lieve dames Ik zou het jullie laten weten wanneer we het wisten wat het k ...
Super leuk een meisje ! Fijn dat je het zo vroeg al kan weten:) moet je je vader n0g over dr zwangerschap vertellen of over dat het een meisje is ?

5 jaar geleden

Super leuk een meisje ! Fijn dat je het zo vroeg al kan weten:) moet je je ...
Dankjewel ja dat is een pretecho Ik moet hem nog allebei vertellen dat ik zwanger ben en dat het een meisje word de zenuwen loop door heel me lichaam