163 Reacties

5 jaar geleden

Nu 10+2 en 1 kilo aangekomen. Volgens mij verschilt het heel erg per vrouw! En gelukkig houdt de verloskundige het goed in de gaten. Als zij zegt dat het goed is ben ik ook gerust

5 jaar geleden

Reactie op lies91

Nu 10+2 en 1 kilo aangekomen. Volgens mij verschilt het heel erg per vrouw! ...
Ja, dat denk ik ook. Het gekke is dat je het van de buitenkant ook helemaal nog niet ziet. Alleen mijn borsten zijn echt gegroeid!

5 jaar geleden

K ben een kilo afgevallen... wel een cupmaat gegroeid en mn broeken worden ook steeds grotere uitdaging om ze dicht te krijgen..

5 jaar geleden

Reactie op Ilse90

K ben een kilo afgevallen... wel een cupmaat gegroeid en mn broeken worden ...
Bij mij ook precies! Ik ben 2,5 kilo afgevallen, maar m'n broek dicht vind ik niet meer prettig.. Ook n cupmaat erbij en had al niet weinig 馃槙en ze groeien nog meer 馃槰 k zit nog niet eens op 9 weken....

5 jaar geleden

Hier ongeveer 9 weken nu en zelfde gewicht als voor de zwangerschap. Ik eet wel behoorlijk meer, maar kom (nog) niet aan. Ik denk dat ik zo veel eet door energie tekort. Sommige dagen heb ik weer veel minder honger...

5 jaar geleden

Verschilt inderdaad zo erg per vrouw. Ik ben tien weken en nog niet aangekomen, maar mijn darmen doen heel vreemd dus mijn buik ziet er uit of ik 4 maanden ben! Helemaal hard en opgezwollen... heerlijkheid!

5 jaar geleden

Ik ben 9+5 weken en 3 kilo afgevallen

5 jaar geleden

Ik weeg nog precies hetzelfde, maar soms weeg ik ineens 3 kilo meer (heb een dikke buik, darmen op hol 馃槺) en paar dagen later weeg ik weer Mn oude gewicht

5 jaar geleden

Ben niet zon weegschaal typen. Weet wel dat ik steeds minder wegkrijg

5 jaar geleden

Ben sinds vrijdag eindelijk niet meer zo misselijk, hele weekend goed gegeten. Toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan toch weer afgevallen. Ben van 63 een paar weken geleden nu naar 60,5 gegaan. Hopelijk komen er snel wat kilo'tjes bij want begin me toch een beetje zorgen te maken.

5 jaar geleden

1 kilo aangekomen #12weken

5 jaar geleden

2 kilo afgevallen bij 11 weken.

5 jaar geleden

12 weken zwanger en 4 kilo aangekomen.

5 jaar geleden

Nu 14 weken en 2,5 kg aangekomen :)

5 jaar geleden

Reactie op Marde

Ik weeg nog precies hetzelfde, maar soms weeg ik ineens 3 kilo meer (heb ee ...
Het is geloof ik het beste om in de ochtend te wegen, omdat dan je spijsvertering zijn werk heeft gedaan. In de avond is het altijd meer door het opgestapelde voedsel van de hele dag :)

5 jaar geleden

Dan wel, in de avond vooral, in de ochtend weeg ik ongeveer evenveel als voor de zwangerschap, ben nu 13 weken

5 jaar geleden

11,5 week en nog hetzelfde gewicht

5 jaar geleden

Ben nu 12 weken en 4.5 kilo afgevallen. Krijg nu mijn eetlust weer wat terug dus zal nu wel weer wat aankomen.鈽猴笍

5 jaar geleden

bleef de eerste weken alleen maar afvallen. normaal 53 kilo, van 51,5 omhoog gegaan naar 55 kilo. ben nog nooit zo zwaar geweest馃槺 (14 weken vandaag van een tweeling)

5 jaar geleden

12 weken & 1 kg aangekomen, mocht wel ietsje meer zei de verloskundige haha