163 Reacties

5 jaar geleden

Mij eerste 14 weken schommelden tussen 1-1.5kg. vanaf week 18 is het heel snel vooruit gegaan. Ik heb er +4kg en ben nu 21+5 In totaal ben ik dus een ronde 6kg aangekomen tot nu toe.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik heb even een groeispurt gemaakt. Was redelijk stabiel met 1 a 1.5 kilo m ...
Je verhaal lijkt heel veel op mijne. Mag eigenlijk ook niet te veel aankomen. Was begonnen met een overgewicht bmi.

5 jaar geleden

Reactie op Naalu

Je verhaal lijkt heel veel op mijne. Mag eigenlijk ook niet te veel aankome ...
We hebben wel een beetje geluk zei mijn gyn want we hebben dus al een vetreserve. Daarom kom je al wat minder aan, want een magerder persoon moet een vetvoorraad aanleggen dus dat zien zij ook op de weegschaal al... Ik maak me niet te veel druk, ik probeer weinig te snaaien en als ik toch snaai dan zo kleine portie mogelijk. Verder eet en drink ik gewoon als voorheen, wel iets meer frisdrank en iets meer fruit. Ik ben nu 3 kilo aangekomen bij 22 en halve week.

5 jaar geleden

22 weken en 8,5 kilo al aangekomen. Weeg nu dus 89,5 dus baal heel erg. (Eet niet anders dan normaal)

5 jaar geleden

22 weken en 8,5 kilo al aangekomen. Weeg nu dus 89,5 dus baal heel erg. (Ee ...
Ik ben ook 22 weken zwanger en 8,5 kilo zwaarder. Ik snap je gevoel, vind het bij mezelf ook veel. De vk zegt echter dat het gewoon normaal is

5 jaar geleden

22 weken en 8,5 kilo al aangekomen. Weeg nu dus 89,5 dus baal heel erg. (Ee ...
Ik ben nu 23 weken zwanger en bijna 12 kilo zwaarder. Mijn startgewicht was 58 kilo en nu weeg ik bijna 70 kilo. Is mijn tweede zwangerschap en bij mijn eerste zwangerschap ben ik ong. 30 kilo aangekomen. Is er ook allemaal weer af gegaan. :) En ik eet echt geen bijzondere, vette of ongezonde dingen. Mijn lichaam heeft het waarschijnlijk gewoon nodig. Ook bij mij zegt de vk dat het normaal is.

4 jaar geleden

Ben nu 24 weken zwanger en al 22 kilo aangekomen!

4 jaar geleden

Inmiddels 23 weken en nog een halve kilo onder mn startgewicht. Maar inmiddels wel aan het aankomen gelukkig!

4 jaar geleden

Bijna 26 weken zwanger en 5kg aangekomen.

4 jaar geleden

Reactie op Leyla Ekinci

Ben nu 24 weken zwanger en al 22 kilo aangekomen!
Lijkt me erg zwaar voor je! Heb je er geen last van? Is dat lichamelijk niet erg?

4 jaar geleden

Reactie op Marde

Lijkt me erg zwaar voor je! Heb je er geen last van? Is dat lichamelijk nie ...
Ja heb er niet heel veel last van omdat ik altijd erg dun ben geweest. Ben van 52 naar 74 gegaan tot nu toe! Alleen nu begin ik wel te denken is genoeg zo ahahahaha!

4 jaar geleden

Oh dat scheelt wel dat je eerst licht was. Dan heb je nu nog niet eens zo zwaar gewicht mee te dragen. Ik ben ook zo licht, maar nu ook nog maar amper 5 Kg aangekomen. Dacht dat je totaal ook iets van 11-25 kg zou aankomen, maar kan dus ook veel meer zijn

4 jaar geleden

26 weekjes en 5 kilo aangekomen.

4 jaar geleden

Reactie op Marde

Oh dat scheelt wel dat je eerst licht was. Dan heb je nu nog niet eens zo z ...
Ja daar heb ik inderdaad geluk mee. Ik at ook voor ik zwanger was bijna niks dus ben het denk ik nu allemaal aan het inhalen eet echt de heledag door haha! Probeer het nu wat rustiger aan te doen met eten.

4 jaar geleden

26+3 weken zwanger & ruim 15 kilo aangekomen 馃ズbegonnen met een BMI van 22,5. Ik geef toe dat ik er best moeite mee heb... vooral wanneer ik denk dat ik nog drie maanden moet....

4 jaar geleden

25 weken en al 8kg bij馃お

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

26+3 weken zwanger & ruim 15 kilo aangekomen 馃ズbegonnen met een BMI van ...
Als je gezond leeft en een beetje meer gaat bewegen nadien kan het er zo af zijn hoor! Weet niet of je aan sport doet, maar elke dag een stuk wandelen met de kleine in de wagen is ook al een goed begin. Naast de rest natuurlijk

4 jaar geleden

Reactie op Soebii

26+3 weken zwanger & ruim 15 kilo aangekomen 馃ズbegonnen met een BMI van ...
Ken het gevoel... Schrik toch als ik weer even op de weegschaal sta om te kijken hoeveel ik de afgelopen periode weer ben aangekomen. Nu al 2 weken niet op gestaan, dus ben benieuwd wat er nu bij is 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op bam4

Als je gezond leeft en een beetje meer gaat bewegen nadien kan het er zo af ...
Ik hoop het!!! Want ik word er niet gelukkiger op, maar stiekem is het ook wel verklaarbaar hoor.. van gemiddeld 4 a 5 naar 1 a 2x per week sporten en vergeleken met voorheen nu vaker aan de lekkernij 馃槪..

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ken het gevoel... Schrik toch als ik weer even op de weegschaal sta om te k ...
Hahah zo herkenbaar!! Het is maar beter voor ons dat we niet op de weegschaal gaan staan. Misschien over een paar weken weer.. 馃槵