163 Reacties

4 jaar geleden

Maak jullie geen zorgen, 10 kg zijn meestal: bloed, vruchtwater, placenta, baby etc etc) het is gewoon normaal om meer of minder aan te komen, elke vrouw lichaam is anders. Als je lees, luister naar verloskundige het is normaal. . Na de bevalling, gaat zekker de eerste 10 kg af met borsvoeding en alles , meestal duurt het 1 jaar om weer bij jou kg terug te komen, of nog eerder. Alleen als je diabetus hebt of andere medische problemen, dan is een ander verhaal . . Eet lekker wat je kan . .

4 jaar geleden

32 weken, 18 kg. ik genoot van het eten want mensen zeiden dat het spugen nog wel zou komen... niet dus 馃槀馃槀

4 jaar geleden

33 weken en ongeveer 18kg 馃槕

4 jaar geleden

33 weken en ongeveer 18kg 馃槕
Maar als ik jouw foto zo zie, zie je er prachtig uit!

4 jaar geleden

Nu al een hele maand stabiel 14.5 kilo!!! Hopelijk blijft het een beetje zo...

4 jaar geleden

Reactie op bam4

Nu al een hele maand stabiel 14.5 kilo!!! Hopelijk blijft het een beetje zo ...
Zit in week 34, nog 5.5-6 weken te gaan...

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

Maar als ik jouw foto zo zie, zie je er prachtig uit!
Ah dat is lief dankjewel. Maar voel me wel groot hoor. Ik ben wel lang dat scheelt enorm 馃檲馃檲

4 jaar geleden

33 weken en nu net +9

4 jaar geleden

TE veel, ik ben echt HUGE 馃槩 Niet dat ik slank was voordat ik zwanger was maar damn, alles ik dik nu, armen en benen, hoofd.. ugh ik hoop echt dat ik het makkelijk kwijt raak na de bevalling Ik ben 34.3 en 14 kg aangekomen.

4 jaar geleden

Nu 35 + 2 zwanger en 5,5kg aangekomen. Eerste zwangerschap.

4 jaar geleden

Zero kilo begin vd zwangerschap 53 kg nu ong 55 (zit nu in de 8ste maand)

4 jaar geleden

35 weken zwanger en 7kg aangekomen.

4 jaar geleden

33 weken precies en 8.5 kilo aangekomen.

4 jaar geleden

Reactie op illhamm

Zero kilo begin vd zwangerschap 53 kg nu ong 55 (zit nu in de 8ste maand)
馃槺馃槺

4 jaar geleden

Reactie op Bexiemom88

TE veel, ik ben echt HUGE 馃槩 Niet dat ik slank was voordat ik zwanger was ...
Troost je! Ik ben nu 33w en een lekkere 12kg erbij. Benen, dijen, borsten en armen zijn goed verdikt maar buikje blijft klein en schattig. Gelukkig is het winter 馃槀馃構 Mijn huisarts zei dat 13kg gemiddeld is. Mijn collega's hebben erg uiteenlopend gewichten gekend. 10-20kg toename. Geniet er van, het zijn de laatste weken 馃槝

4 jaar geleden

34 weken en 2 kilo aangekomen. Maar had al behoorlijke reserves ;)

4 jaar geleden

Nu 34 weken al 30kilo aangekomen helaas :(

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

35 weken zwanger en 7kg aangekomen.
36 weken en 8kg aangekomen. Nog 4 weken te gaan, ben benieuwd waar ik ga eindigen.

4 jaar geleden

Ik heb maar 34 weken zwanger mogen zijn. Was 7 kg aangekomen en dit was er na 6 dagen af.

4 jaar geleden

Ik ben nu 36 weken en in totaal 14kg aangekomen. Ben benieuwd of het er ook zo gemakkelijk eraf gaat. 馃ぐ馃ぐ