163 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Lavinia-24

34 weken en ben 20 kg aangekomen
Ik ook! Ik ben nu 35 weken en 20 kg aangekomen.

4 jaar geleden

Reactie op Mom2be-27

36 weken en 8kg aangekomen. Nog 4 weken te gaan, ben benieuwd waar ik ga ei ...
Bijna 37 weken en 7,5kg aangekomen - 0,5kg dus.

4 jaar geleden

Inmiddels 34 weken en 5 kilo aangekomen ☺️

4 jaar geleden

22 kilo aangekomen 37 weken zwanger

4 jaar geleden

Ik was 33 weken afgelopen vrijdag en 13kilo aangekomen.

4 jaar geleden

Ik zit nu op 34+4. Gister met controle bleek dat ik vergeleken met de eerste controle.... Slechts 2 kilo aan ben gekomen 😅😂 scheelt misschien omdat ik zelf al een flinke tante ben en genoeg reserves heb ofzo 🤷🏼‍♀️ Verloskundige: nou die ben je zo kwijt. Kleine is nu ongeveer 2,4 kg , dan nog vruchtwater, placenta en al je bent t mee kwijt 😅😂

4 jaar geleden

Bij echo week 34 was ik 13kg bijgekomen. Erna ben ik gestopt mezelf te wegen. Fuck it! Gezond eten, blijven bewegen, nu kan het niet meer fout gaan denk ik 😏

4 jaar geleden

37.2 en teller staat nu op 4 kilo

4 jaar geleden

Reactie op Lial

37.2 en teller staat nu op 4 kilo
En dat van 4 snicker ijsjes? 😜

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

En dat van 4 snicker ijsjes? 😜
Kilo per stuk dan 😂😂

4 jaar geleden

Vorige week net voor het weekend nog eens gewogen en net 14 kg bij. Zit nu op 38+3 dus vind het nog goed meevallen. Denk dat je dat ook wel lichaam per lichaam moet bekijken. Niet iedereen heeft evenveel reserves om te beginnen en de ene verdikt nu eenmaal wat makkelijker dan de ander.

4 jaar geleden

Hier 37+3 en nog net geen 6 kilo aangekomen 👌 komt bij mij wel door het feit dat ik zwangerschapsdiabetes heb en dus niet mag snoepen. Tot 23 weken 6 kilo aangekomen en daarna geen grammetje meer 🙈

4 jaar geleden

Ik was weer iets afgevallen. Uiteindelijk 6kg aangekomen en bevallen met 39 weken. 2 dagen na de bevalling stond ik op de weegschaal en was ik alweer op mijn oude gewicht van voor de zwangerschap.

4 jaar geleden

Ben nu bijna 41 weken en in totaal zo'n 18 kilo aangekomen! Ik moet zeggen dat ik wel flink vocht vasthoud, dus ik hoop dat die kilo's na de bevalling snel weg zijn😉

4 jaar geleden

Inmiddels 38,5 week zwanger.. en in totaal 14,5 kilo bijgekomen.. lijkt tot nu toe dus wel weer mee te vallen.. Ik ben erg benieuwd hoe mijn lichaam zal zijn na de bevalling, hoe snel je weer beetje je oude gewicht terug heb! 😀

4 jaar geleden

Ik was bij mijn eerste kindje 25 kg aangekomen met 42 weken en recent 20kg bij mijn zoon die ner 7-2 is geboren. Vorige keer met borstvoeding, bewust eten en bewegen na 1 jaar onder mijn start gewicht. Nu na 1,5 week al 12 kg kwijt. Nu weer borstvoeding aan het geven. Geniet vooral en als je krijgt je oude gewicht altijs weer terug of je er nu wel of misschien niet hars voor moet werken 😋😊

4 jaar geleden

In totaal 7kg aangekomen in mijn zwangerschap (eerste kindje), twee en een half week terug bevallen van een prachtige zoon 💙👶🏻🥰 ik zit nu alweer onder mijn startgewicht van voor de zwangerschap (10kg eraf)

4 jaar geleden

Ik ben morgen 41 weken en nu 15 kilo aangekomen. Ik vind het zelf best veel..

4 jaar geleden

Hey dames, ik was 17kg aangekomen en 6 febr bevallen. Ong week na de bevalling voor het eerst op de weegschaal gestaan en was 10kg kwijt. Nu 2 weken verder nog steeds op - 10kg. Beschuit met muisjes zijn zo lekker 😂 oh geef trouwens wel borstvoeding, dus heb er alle vertrouwen in dat ik weer op mijn startgewicht kom. Wil straks lekker veel wandelen met de kleine.

4 jaar geleden

20 kilo aangekomen.. (vreselijk vond ik dat) inmiddels 11 kilo afgevallen, nog 9 kilo te gaan.. de eerste twee weken vlogen de kilo’s eraf 5 kilo per week! Nu lijkt het wel of de weegschaal blijft hangen, herkend iemand dit? Ik wandel elke dag met de kleine sinds afgelopen vrijdag (soms twee keer per dag!) eet sochtends twee bruine broodjes met appelstroop en chocolade pasta, smiddags twee crackers met filet american (mag nu weer😜)! en savonds gezond avond eten.. later op de avond nog een “fruithapje”. Best gezond lijkt mij toch? Heeft iemand tips niet specifiek om af te vallen want geef borstvoeding, maar wel om gezonder te leven. Hoor graag van jullie!