12 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee ! Mijn dochter precies het zelfde....

4 jaar geleden

Ik heb nu zo'n bed bumper gekocht gaat een stuk beter, ze ligt ook meer beschut en vindt ze naar mijn idee prettiger. Wordt afgeraden voor deze leeftijd maar je moet wat...

4 jaar geleden

Hebben wij hier een aantal weken geleden ook mee te maken gekregen. Heel sneu. Ik heb wel een bedrand gekocht. Veel fijner. Ze ligt ook vaak met haar hoofd helemaal tegen de spijlen en heeft er nu helemaal geen last meer van.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Ik laat het maar gewoon gebeuren eigenlijk. Het word vanzelf beter denk ik 🤦🏻‍♀️

4 jaar geleden

Bedbumper van aerosleep. Hebben wij ook gekocht.

4 jaar geleden

Je kan ook een camping bedje proberen voor de time-being. Die randen zijn natuurlijk gewoon zacht!

4 jaar geleden

Heerlijk juist zo'n bedrand. Ze raden zo veel af, maarja.. je kleintje slaapt toch op den duur ook met n knuffeltje.. en heel eerlijk, zie je ze al volledig met mond en neus dicht tegen die rand aan liggen? Daar is juist heel de issue: daar zijn ze met 6mnd veel te bewegelijk voor 🤣

4 jaar geleden

Dat hadden wij ook.. Wij hebben een sleepyhead Grande aangeschaft en dat werkt bij ons perfect! 👌

4 jaar geleden

Ik heb dr bedje aan de zijkanten dicht gemaakt met oude handdoeken door de spijlen te “rijgen”

4 jaar geleden

Reactie op Liekes Mama

Ik heb dr bedje aan de zijkanten dicht gemaakt met oude handdoeken door de ...
Een goede heb ik nu ook gedaan totdat we de bedranden krijgen!! Thanks

4 jaar geleden

Wij gebruiken toch ook wel een bedrand, voor dezelfde reden, hoofdje er altijd tegen of de benen die vast steken. Wij hebben hier geen problemen of zorgen over, werkt prima voor ons :)

4 jaar geleden

Ik ga ook een bedrand aanschaffen. Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat hij klem zat tussen de spijlen...