17 Reacties

3 jaar geleden

Fruit Eierkoekje Geroosterde boterham Paprike komkommer

3 jaar geleden

Hoiii, ik geef als tussendoortje maiswafels soepstengels. En soms ook weleens een liga voor de kleintjes, of cream crackertje

3 jaar geleden

Biscuitje, fruit, soepstengel, maisvingers

3 jaar geleden

Mijn zoontje is gek op gedroogd fruit, ik koop het altijd op de markt. Als hij door heeft dat ik het gekocht heb wil hij altijd direct een stukje 😊

3 jaar geleden

*rijstewafel zonnatura ( niet iedere dag) *gedroogd fruit *soepstengel *volkoren bisquit *Luchtige cracker *doosje rozijntjes *groente uit het vuistje Dit is wat ik geef aan onze dochter 10 februari is ze 1 jaar 😊

3 jaar geleden

Ik geef wat fruit (framboosjes, mandarijntje of iets anders kleins), beetje yoghurt of een maisvinger of crackertje.

3 jaar geleden

Ik geef: cracotte, soepstengel, rijstwafeltjes, fruit, paprika, komkommer

3 jaar geleden

Reactie op CheyenneJolyna

*rijstewafel zonnatura ( niet iedere dag) *gedroogd fruit *soepstengel *vo ...
Heeft jou kindje al kiezen? Ik zou ook graag rozijnen willen geven alleen heeft onze dochter momenteel alleen maar 4 voortanden 😂 ze is bijna 1 jaar. Maar ik twijfel nog toch of ze kan die goed kauwen.

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje3009

Heeft jou kindje al kiezen? Ik zou ook graag rozijnen willen geven alleen h ...
Mijn dochter wordt 29 januari 1 jaar en ze heeft ook nog geen kiezen maar ze kan de rozijnen wel eten (geen idee hoe haha) en je hebt van kleine keuken ook gedroogde abrikozen.

3 jaar geleden

Rozijntjes, avocado, luchtige cracker

3 jaar geleden

Hoe geven jullie paprika? Krijgen die kleintjes dat fijn zonder kiezen?

3 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Hoe geven jullie paprika? Krijgen die kleintjes dat fijn zonder kiezen?
Ik geef paprika en dat krijgt hij goed weg zonder kiezen.

3 jaar geleden

Yoghurt. Fruit en af en toe een cracotte en heb ook van de kleine keuken wat koekjes, maar die krijgt hij heel af en toe. Maar hij krijgt niet vaak een tussendoortje.

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje3009

Heeft jou kindje al kiezen? Ik zou ook graag rozijnen willen geven alleen h ...
Bij mijn dochtertje kwamen de rozijntjes er heel uit in de luier. Ze had toen ook buikpijn. Ze heeft ook alleen maar haar voortandjes

3 jaar geleden

Mag ik vragen of jullie elke dag fruit geven? Stomme vraag.. maar ons schema loopt niet goed.. waardoor we in de knoei komen en ze soms gewoon geen fruit krijgt. Ik voel me dan heel de avond schuldig. Lastige is ook dat ze geen gepureerd fruit wilt, maar hele. Snij ik uiteraard wel in stukjes.. maar als ze fruit krijgt dan krijgt ze dus op die manier ook weinig binnen en is ze er zo lang mee bezig dat het weer etenstijd is.. te snel achter elkaar. Graag tips/ advies indien je die voor me hebt..

3 jaar geleden

Reactie op xxmaia

Hoe geven jullie paprika? Krijgen die kleintjes dat fijn zonder kiezen?
Snij het in lengte reepjes, kan ze het makkelijk vasthouden en ze bijt met haar kaken stukjes eraf, geen tanden nodig

3 jaar geleden

Reactie op szns

Mag ik vragen of jullie elke dag fruit geven? Stomme vraag.. maar ons schem ...
Mijn dochter eet elke dag fruit. Ook in stukjes. Ze is tussen 7 en 8 wakker en krijgt dan een boterham met 120cc melk. Dan tussen 9 en 10 1,5 stuk fruit in stukjes. Als ze moe is gaat ze slapen en anders krijgt ze om 11.30 uur 2 boterhammen met thee en gaat daarna slapen. Als ze 2x slaapt eet ze haar brood rond 12.30. Tussen 14.00 en 15.00 nog een snackje. 17.30 haar warme maaltijd en 19.00 uur 150cc melk en dan naar bed voor de nacht. Maar ieder kind is anders en volgt zijn eigen schema. Misschien heb je er iets aan, maar zou vooral niets forceren.