65 Reacties

4 jaar geleden

Omdat je baby in het begin een beetje geel is heeft het wel licht nodig dus zou het ledikant niet in het donkere gedeelte zetten en verder zou je lekker pinterest op kunnen duiken voor inspiratie

VRIEND

4 jaar geleden

Bij ons komt de ledikant aan de korte kant naast de deur, tegenover het raam. En de commode aan de lange kant, naast het raam. Onze redenatie is dat we dan snel om het hoekje kunnen kijken of alles goed gaat. En genoeg licht hebben overdag om te verschonen e.d. op de commode. Veel plezier met inrichten!

4 jaar geleden

Wij hebben het ledikantje in een hoek staan naast het raam, met 100% verduisterende gordijnen en commode aan de andere kant tegen de muur zodat je via het bedje gemakkelijk de baby op de commode kunt leggen en andersom :)

4 jaar geleden

In de hoek zodat je van alle kanten er makkelijk bij kunt!

4 jaar geleden

Ledikant niet bij de verwarming zou ik zeggen en als je ook een kast hebt de commode zo dat je bij de kast kan. Vond ik zelf heel handig want dan hoef je de baby niet van de commode te halen als je een rompertje ofzo pakt.

4 jaar geleden

Reactie op DdB

Bij ons komt de ledikant aan de korte kant naast de deur, tegenover het raa ...
Klinkt als onze inrichting. Ledikant bij de muur waar ik de deur zit, er tegenover de commode, naast het raam. En aan de andere kant vh raam de kast haaks erop

4 jaar geleden

Ja let even op de verwarming, die zo ver mogelijk van het bedje. Je kindje kan zich er aan branden. Verder maakt het weinig uit zo breed is het ledikant niet, dus wat je handig vind, bij ons stond die praktisch met de lange en een korte kant tegen de muur (in de hoek) dadelijk ook... eerst de baby op mijn kamer... 1e jaar... commode staat hier op de badkamer nu, dit is naast mijn slaapkamer. Die paste er niet bij mij bij.

4 jaar geleden

Omdat je baby in het begin een beetje geel is heeft het wel licht nodig dus ...
Zou het om die reden overdag in het licht in de woonkamer laten slapen in de wandelwagen of box...

4 jaar geleden

Ledikant niet naast de commode doen. Als ze namelijk ouder worden gebruiken ze de commode om uit bed te klimmen😅 je kijkt vreemd op trust me.

4 jaar geleden

Wij zijn na heel veel op en neer geschuif hier op uitgekomen. Kamertje is maar 2m breed dus was nog een flinke puzzel. Nu nog even een nieuwe schap en opruimen. Dakraam heeft een plisse gordijn zodat er geen fel zonlicht binnen komt en ook nog 100% verduistering voor als t bedtijd is.

4 jaar geleden

Dit is het kamertje voor ons jongentje, omdat het kamertje klein is hebben we gekozen voor een halve kast en een 120/60 bedje.

4 jaar geleden

Wij hebben t momenteel zo. Mochten we merken dat t niet goed kan slapen gaan we gewoon schuiven. Om de radiator komt nog een ombouw heen. (Let maar niet op vensterbank haha) Zon komt op aan andere kant van t huis en tegen de middag staat deze achter. Bedje staat tegen buitenmuur (hoekhuis) en kast tegen badkamermuurtje. Aankleding ga ik zelf friebelen freubelen. (Bosdiertjes thema. ) Muur aan de andere kant is groen.

4 jaar geleden

Iemand tips voor een klamboe? Waar, wat, hoe? 😊

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Iemand tips voor een klamboe? Waar, wat, hoe? 😊
Ja die zijn duur zeg. Ik lees mee voor als iemand goedkoper adresje weet 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Iemand tips voor een klamboe? Waar, wat, hoe? 😊
Bij Casa hadden ze ze (een paar weken geleden) in drie verschillende kleuren voor 24 euro

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Iemand tips voor een klamboe? Waar, wat, hoe? 😊
Ikea heeft ze ook in t assorti.

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Ikea heeft ze ook in t assorti.
Speciaal kinder maatje dan ook of moet ik bij de gewone afdeling kijken?

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Iemand tips voor een klamboe? Waar, wat, hoe? 😊
Wij hebben onze van meyco 45 euro😊. Ze hebben meerdere kleurtjes. Bij jollein hebben ze ook klamboe's voor 40 euro.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Speciaal kinder maatje dan ook of moet ik bij de gewone afdeling kijken?
Ze hangen bij dd kinderbedden/eenpersoons.

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Wij hebben onze van meyco 45 euro😊. Ze hebben meerdere kleurtjes. Bij joll ...
Heb je die bevestigd aan het plafond of bestaat er een staander voor? Hele mooie kamer trouwens!