65 Reacties

4 jaar geleden

Nog niet ingericht maar de muurschildering is er 😊

4 jaar geleden

Zijn nu klaar met schilderwerk en behangen!! Morgen kan ik het verder gaan inrichten!! 😍 Bedje ect 💕

4 jaar geleden

Zijn nu klaar met schilderwerk en behangen!! Morgen kan ik het verder gaan ...
Super gaaf!

4 jaar geleden

Ik word helemaal jaloers als ik al die mooie kamertjes zie. Wij wonen nu tijdelijk bij mijn schoonzus, omdat ons huis verbouwd wordt en nog lang niet klaar is, maar daarom heb ik niet echt uitepakt qua kinderkamer. Het behang hing er al dus die hebben we gewoon ten zitten, en ik vind het heel leuk, maar ik heb zelf een heel andere stijl, dus dat is an een beetje jammer. Maar als ons huis klaar is ga ik all out! We hebben de commode bij het raam gezet omdat ik het wiegje niet zo dicht bij de verwarming wilde hebben e we hebben een hoekje in onze eigen kamer gemaakt voor in het begin. Daar ligt alles bij wat we nodig hebben voor de nachten, de rest ligt op de kinderkamer zelf.

4 jaar geleden

Onze babykamer, ik heb de rolluiken dicht dus dan oogt het vrij donker. We hebben de babykamer toen der tijd neutraal gehouden voor als een 2de wondertje zich zou melden... alleen de meubels en accesoires zijn aangepast. Eerste kindje was een jongen en hadden we vooral veel met limoen groen ingericht... Nu 2 weekjes wachten voordat we dit kamertje mogen gebruiken💝