3 Reacties

3 jaar geleden

Wij hier met dochter van 20 maanden precies hetzelfde! Alleen slaapt ze bij ons wel weer in als we de speen geven. Op de opvang slaapt ze slecht en wordt huilend wakker.. We hebben echt geen idee dus volg dit topic ook maar even 😇

3 jaar geleden

Same....maar ik ben te makkelijk met mijn dochter en neem haar mee naar ons bed. Soms valt ze meteen in slaap en soms blijft ze even spoken tot ze weer indut. We geven al een tijdje 's nachts alleen water. Zodra ze langer gaat mopperen, hiermee geeft ze ook aan dat ze honger heeft, krijgt ze een flesje melk. In dat geval neemt mijn man haar mee naar haar bed waar ze na haar flesje lekker in slaap valt.

3 jaar geleden

Reactie op MariaWvH

Same....maar ik ben te makkelijk met mijn dochter en neem haar mee naar ons ...
Haha ik wil haar het liefst wel in haar eigen bedje laten slapen zodat ze niet tussen ons in hoeft te liggen wij houden wel van onze privacy.. 🤭 En maakt het alleen maar moeilijker voor haar als ze een x dan niet bij ons zou mogen liggen zo voorkom ik ook weer teleurstelling. Maar ik denk dat ze last heeft van slaapregressie (progressie) is een fase en gaat ook weer over. Dit is namelijk met 18 en 24 maanden en ze zit er precies tussenin. Ik blijf gewoon hetzelfde ritme aanhouden dan komt het vast allemaal goed maar de vermoeidheid slaat wel in. 🙊 Maar mag niet klagen want normaal slaapt ze van 20:00-8:30. Ze is altijd al een goeie slaper geweest.