417 Reacties

5 jaar geleden

Net geweest!! Een jongen!!馃挋

5 jaar geleden

Weet ik pas 12 september maar denk een jongen 馃ぃ

5 jaar geleden

Een meisje! Het tweede馃コ馃コ

5 jaar geleden

Misschien een brutale vraag maar mag ik jou echo zien van het geslacht ik ben 14.2 weken en fisteren na 1 uur wisten ze het niet zeker en vandaag na weer 1 uur denken ze een jongen maar nog weten ze niet zeker heb gewoon betaald voor deze echo en zijden kom de 30ste maar weer terug...

5 jaar geleden

Vroeg al dat ze het konden bepalen bij jou! Ik heb de 26e pretecho, dan ben ik 15+4.. ben super benieuwd!!

5 jaar geleden

Leuk om te lezen allema wij mogen maandag !!!

5 jaar geleden

Wij weten het nog niet. Ben 13 weken nu en bij de vorige echo lag de baby niet goed. Ben zo benieuwd wat het gaat zijn. Beide zijn heel welkom.

5 jaar geleden

Wij willen niet weten of het een jongen of een meisje wordt. Voor ons blijft het een verrassing 馃槉

5 jaar geleden

Zijn er tips om je baby'tje wakker te maken haha. Ik ben vorige week geweest en moest van alles doen (bukken, hoesten, lopen etc.) zodat hij of zij ging bewegen maar met geen resultaat bleef rustig op zn plekje met de handjes bewegen.

5 jaar geleden

Ik ben 12 week en 3 dagen. Wij weten het nog niet maar mijn man wil het wel weten en ik ben daar nog niet zeker van. Het lijkt me heel leuk om te pas te horen met de bevalling. En ik ben bang dat als ik het weet dat ik het aan iedereen ga vertellen en dat ik de baby ook al bij naam ga noemen. En dat wil ik namelijk niet. Dus ik ga er nog even over piekeren wat ik ga doen.

5 jaar geleden

Ik kan volgende week woensdag voor de pretecho en diezelfde week op vrijdag ben ik precies 16 weken dus al lekker optijd weten we wat het word, super spannend! 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Veer-24

Wij willen niet weten of het een jongen of een meisje wordt. Voor ons blijf ...
Ik vind de bevalling en de rest er om heen al spannend genoeg en mijn partner wilde het vooral heel graag weten vandaar dat wij gekozen hebben voor wel.

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ben ook zo benieuwd, over 6 dagen weet ik het. Mijn vriend wil het niet weten, dus moet me niet verspreken. ;)

5 jaar geleden

Ooo wauw zo vroeg al met 13+4. Bij mij doen ze het pas bij 14+6 馃槬

5 jaar geleden

Ik ben gistere bloed gaan laten trekken voor de niptest om te kijken of de baby down heeft en hebben ook aangegeven dat we het geslacht willen weten. Nog max 9 dagen wachten normaal voor de uitslag. Hopelijk hebben we die voor 23 augustus. Dan kunnen we met men verjaardagsfeestje een gender reveal doen 馃榿 ik denk dat het een jonge gaat zijn en men vriend een meisje

5 jaar geleden

Reactie op Cyntjanssen

Ooo wauw zo vroeg al met 13+4. Bij mij doen ze het pas bij 14+6 馃槬
Wij bij 15+5 dan zullen ze het toch wel zeker goed kunnen zien馃槵

5 jaar geleden

Je hebt al zo weinig verrassingen in het leven, wij willen het geslacht niet weten 馃槃馃グ

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik ben vandaag 13+6, zaterdag hebben wij de geslachtsbepaling.. Spannend 馃榿

5 jaar geleden

Wij weten sinds dinsdag dat we een meisje krijgen 馃槏馃槏

5 jaar geleden

Wij hebben een zoontje van 10 maanden en nu een kleine meid onderweg wij kwamen er achter met 13 + 3