417 Reacties

5 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Super leuk om het al te weten. Wij konden ook niet wachten. Hadden met 14,5 wk een pretecho. En dachten allebei dat 't een meisje, maar wordt toch echt een jongetje. 馃挋馃懚 Kan niet wachten op de volgende echo. Zo bijzonder.

5 jaar geleden

Lees hier veel dames die vroeg een geslacht echo hebben gehad! Zijn jullie niet bang dat je straks met de 20 weken iets anders te horen krijgt? Mijn vriend hield het niet meer, dus net een echo gehad! De verloskundige gaf aan dat dit heeel duidelijk was! En als dit nog veranderde het een wonder zou zijn.. maar toch wil ik nog niet te vroeg juichen 馃槄馃檲

5 jaar geleden

Lees hier veel dames die vroeg een geslacht echo hebben gehad! Zijn jullie ...
Zo denk ik ook maar omdat ij het toch wil weten hebben wij hem gepland met 17 weken

5 jaar geleden

Lees hier veel dames die vroeg een geslacht echo hebben gehad! Zijn jullie ...
Ik heb al een zoontje, met hem had ik het ook gedaan met 13 weken en toen was het een jongentje en nu nog steeds

5 jaar geleden

Reactie op CHEVELLEY

Zo denk ik ook maar omdat ij het toch wil weten hebben wij hem gepland met ...
Ik niet, mijn vriend wilde erg graag! Beide is erg welkom, maar lijkt me best heftig als ik nu 3 weken in 1 geslacht ga denken en dan met de 20 weken hoor dat het anders is... al was het echt duidelijk maar alsnog 馃槀馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Ik heb al een zoontje, met hem had ik het ook gedaan met 13 weken en toen ...
Ja tegenwoordig hoor je het ook niet heel vaak meer... en met 16 kunnen ze al best zekerheid geven zei de verloskundige! Maar lijkt me moeilijk als we nu 3 weken over hem of haar hebben thuis en dit dan toch anders wordt..

5 jaar geleden

Ja tegenwoordig hoor je het ook niet heel vaak meer... en met 16 kunnen ze ...
Haha ja dat wel ja of je dat je voor haar al een naam heb bedacht en achteraf is het een jongetje 馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Haha ja dat wel ja of je dat je voor haar al een naam heb bedacht en achter ...
Haha ja inderdaad.. of andersom. Wachten sowieso de 20 weken echo af met vertellen! Dus is nog even ons geheimpje 馃槀

5 jaar geleden

Jaaaaaa morgenavond is het eindelijk zover 馃槏馃槏馃槏 kan niet wachten

5 jaar geleden

Altijd gedacht een jongen en vandaag bevestigd!! 馃グ

5 jaar geleden

Ik woon op Curacao en wij hebben om de 4 weken echo. Super fijn. Dus met 8 weken gehad, 12 en maandag met 16 weken. Maar voor ons blijft t ouderwets een verassing tot het einde! Jongen of meisje geen idee dus tot de kleine eruit komt.

5 jaar geleden

Wij willen het niet weten. Mijn gevoel zegt een jongen en mijn vriend denkt een meid. Gevoel is ook nergens op gebaseerd. Allebei is het van harte welkom馃挋馃挆

5 jaar geleden

It's a....... 馃挄GIRL馃挄

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

It's a....... 馃挄GIRL馃挄
Ahhhhh super leuk meiss gefeliciteerd welkom bij de team PINK 馃ぃ馃槉

5 jaar geleden

4D van onze lieve jongen 馃挋馃槏馃挋

5 jaar geleden

Na heel wat springen en hoesten, draaide de kleine zich eindelijk om en konden we zien dat het een meisje wordt! Super blij 馃挄 Meteen winkel leeg gekocht 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Ik had steeds het gevoel dat we een jongen zouden krijgen, bij de 12w echo ...
Hey wat bedoelde je met de resultaten vande Nipt? Ik heb die test ook gedaan niet in Nederland maar niks te horen gekregen? Hoe kunnen ze dat zien via een bloedtest??

5 jaar geleden

Vandaag te horen gekregen dat we een jongetje krijgen! 馃挋

5 jaar geleden

Wij krijgen een jongetje 馃挋馃グ

5 jaar geleden

Hey wat bedoelde je met de resultaten vande Nipt? Ik heb die test ook gedaa ...
In BE heb je de keuze om via de nipt het geslacht te kennen en dat is 100% correct. Ik denk dat dat in NL niet wordt gedaan