417 Reacties

5 jaar geleden

Afgelopen maandag een pretecho gehad.

5 jaar geleden

Reactie op Siena2020

In BE heb je de keuze om via de nipt het geslacht te kennen en dat is 100% ...
Idd zo blij 🥰

5 jaar geleden

Hier een meisje! 💖 Onze oudste is ook een meid en daarna kregen we twee jongens dus gaan we weer gelijk op haha

5 jaar geleden

Bij mij word het ook een meisje, toen ik de resultaten van de nipt test vrouwelijk zag staan was ik super blij, de papa wat minder omdat hij een jongen wou,

5 jaar geleden

Vanaf het begin een sterk gevoel dat het een meisje was. Ik ben nu 14,5 week zwanger en gingen kijken met de echo. Het kleine mensje was zo druk dat ze het niet konden zien. Dag later terug gegaan. En mijn gevoel klopte, een lief klein meisje 💕

5 jaar geleden

Hey wat bedoelde je met de resultaten vande Nipt? Ik heb die test ook gedaa ...
Ik ben nog aan het wachten op de resultaten van de Nipt, maar in België kan je inderdaad aangeven dat je ook het geslacht wil weten. Enkel bloedafname.

5 jaar geleden

Wij krijgen een klein meisje 😍❤

5 jaar geleden

Bij ons een meisje, ons eerste kindje

5 jaar geleden

Een jongetje 💙💙💙. Ging er goed voor liggen, niet te missen. 🙆🏼‍♀️

5 jaar geleden

Wij willen het niet weten, dit keer ook echt geen voor gevoel. We hebben 3 jongens, kan me dus niet snel genoeg zover zijn 🙈 haha. Moet allen nog zo lang voor mn gevoel. 18 weken nu.

5 jaar geleden

Vandaag te horen gekregen met 14 + 4 dat we een jongen krijgen! 💙

5 jaar geleden

Gisteren onze gender reveal party gehad en wij krijgen een jongentje 💙👶

5 jaar geleden

Reactie op Liesl08

Gisteren onze gender reveal party gehad en wij krijgen een jongentje 💙👶
Ik ook! Maar dan voor een meisje:) was heel leuk! Mijn dochter gilde hard jaaaaaaa gelukkig een zusje:) werd er emo van!

5 jaar geleden

Wij krijgen een jongetje 💙 17+5 weken. Hij wilde zich niet laten zien tijdens de echo en de verloskundige heeft er bijna een uur over gedaan. Ik heb zelfs nog even 10 minuten moeten huppen, rennen en springen in de echo ruimte met een glibberige buik en mijn rok half naar beneden😂. Daarna hadden we een duidelijke shot👌🏼.

5 jaar geleden

Wij krijgen een meisje😍😍😍

5 jaar geleden

Ik heb 5 oktober mijn genderreveal, ben dan 21 weken en 3 dagen. Maar kan echt niet wachten tot ik het weet. Cauze I am gonna shop till I drop 🥰

5 jaar geleden

Mijn moeder en ik zijn gisteren al even lekker los gegaan🥰

5 jaar geleden

Afgelopen donderdag met 15.3 week een echo gehad en wij krijgen een jongen💙💙

5 jaar geleden

Wij krijgen na een jongen nu een meisje 💞💞 Mijn gevoel zat er compleet naast, maar o zo blij! Koningskoppel 💙💖

5 jaar geleden

Een meisje!