417 Reacties

5 jaar geleden

Al vanaf t begin t gevoel gehad dat t een jongetje was. Van de week met 14 weken en echo gehad en idd een jongen 💙, mijn kleine bullie noem ik hem. Ook wel eens bij zijn naam, die hebben we al, maar ook te voorkomen dat ik mij verspreek noemen we hem vanaf nu zo

5 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Wij krijgen na een jongen nu een meisje 💞💞 Mijn gevoel zat er compleet na ...
Leuk he wij hebben dat ook eerst een jongen nu een meisje ❤😍

5 jaar geleden

Reactie op annieb

Een meisje!
Gave taart! 😍

5 jaar geleden

Hier ook het idee dat het een meisje is, mijn moeder bracht me aan het twijfelen doordat zij het altijd goed heeft een een jongen riep. Maar ‘helaas’ bij haar eigen kleindochter had ze het fout want de echoscopiste is 100% zeker dat we een meisje krijgen! 🎀

5 jaar geleden

Hier ook een vroege geslachtsbepaling gedaan met 16 weken. Ik was er van overtuigd dat het een jongen zou zijn... maar nee, een meisje 💖! Super leuk.

5 jaar geleden

Reactie op Lin88

Hier ook een vroege geslachtsbepaling gedaan met 16 weken. Ik was er van ov ...
Superleuke taart zeg😍

5 jaar geleden

Reactie op Meisjesdroom

Hier ook het idee dat het een meisje is, mijn moeder bracht me aan het twij ...
Herkenbaar verhaal 😂 mijn moeder bleef tot het moment dat de echoscopiste tussen de beentjes ging kijken volhouden dat ze een kleinzoon kreeg, maar ik had dus al die tijd mooi gelijk helemaal happy met mijn kleine meisje in mijn buik😍

5 jaar geleden

Febr 💞 Gisteren een genderparty gehad en we krijgen een meisje zoooo leukkk!!

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Herkenbaar verhaal 😂 mijn moeder bleef tot het moment dat de echoscopiste ...
Ja Hihi grappig he! Schoonfamilie dacht ook een jongen!

5 jaar geleden

Wat leuk! Ik weet morgen wat het wordt, ben zo benieuwd! 🌸 de meeste denken een jongetje bij mij, zelf heb ik nog geen gevoel.. We shall see

5 jaar geleden

Reactie op Meisjesdroom

Ja Hihi grappig he! Schoonfamilie dacht ook een jongen!
Bijna iedereen om me heen dacht dag ik een jongetje zou krijgen hahaha niet dus toch echt een meisje was ook wel duidelijk te zien op de pretecho 🥰

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Bijna iedereen om me heen dacht dag ik een jongetje zou krijgen hahaha niet ...
Bij mij echt precies hetzelfde

5 jaar geleden

Een meisje!!! :) en weer was ik overtuigd van een jongen hahaha Bij de vorige ook al En dat is toch ook echt een dame ;)

5 jaar geleden

Een meisje🥰💕 en dat dacht ik ook al vanaf het begin

5 jaar geleden

Vandaag met 16 weken geslachtsecho gedaan. Was 95% van overtuigd dat het een jongetje was, toen ik daar eenmaal lag zakte het naar 50% en nu voor 99% dat het toch een MEISJE is!! 💖

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Leuk he wij hebben dat ook eerst een jongen nu een meisje ❤😍
Super leuk! Ben echt benieuwd naar de verschillen tussen jongens en meisjes! Wordt nu al door iedereen gewaarschuwd dat jongens veel liever zijn 🤭 nou ik houd mn hart vast 😂

5 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Super leuk! Ben echt benieuwd naar de verschillen tussen jongens en meisjes ...
Hahaha ook toevallig ik had het met iemand erover en zij zei het precies hetzelfde "jongens zijn liever met de moeder " toen zei ik ook gelijk nou dan hou ik me hart vast 🤣🤣

5 jaar geleden

Wij krijgen een meisje 💖

5 jaar geleden

95 procent zeker een meisje

5 jaar geleden

Baby boy 💙