417 Reacties

5 jaar geleden

馃挋BOY馃挋BOY馃挋BOY馃挋BOY馃挋BOY馃挋BOY馃挋

5 jaar geleden

Reactie op JVH

Ok茅 ik ga hier even mss een taboe doorbreken. Maar ik ben echt teleurgestel ...
Ja er mag niet over gesproken worden idd. Weet niet je hoeveelste kindje dit is maar bij onze 2de hoopte ik enorm op een meisje. Helaas bleek dit echt een jonge te zijn. Ik heb er heel veel verdrietige momenten van gehad maar was tergelijke tijd heel blij met een zwangerschap wetende dat dit niet voor iedereen is weg gelegd(dit hebben we van een paar vrienden heel dichtbij mee gemaakt). Nu krijgen we een derde en wist ik het zeker dit is weer een jongen dit bleek echter een meid, ik moet er nu in eens heel erg aan wennen dat wij toch wel een dochter mogen krijgen. Ik snap je gevoel maar meis het komt echt echt goed zeker als hij straks bij je legt smelt je weg

5 jaar geleden

Reactie op Femmie86

Ja er mag niet over gesproken worden idd. Weet niet je hoeveelste kindje di ...
Het is ons eerste kindje. Bij mij in de familie zijn het allemaal meisjes. Al de kinderen van nonkels en tantes zijn allemaal meisjes. Ik ben echt opgegroeid met meisjes en voor meisjes te zorgen en helpen op verjaardagsfeestjes en tussen het meisjes speelgoed. Altijd meisjes cadeautjes gekocht. Alle jongetjes die ik steeds tegenkom zijn vervelend druk en luid (en precies echt niet opgevoed!) zodat ik er echt een hekel aan gekregen heb.. 馃槄 Ik wel nog steeds blij dat ik zwanger ben hoor. Ik weet hoe moeilijk het is voor sommige koppels, geloof me. Maar het blijkt echt taboe.. Alsof ik niet blij ben met het kindje en alsof ik het niet wil seg.... Nee dus.. Hij is echt heel welkom. Ik moet juist nog even klikken.. 馃槄 Ben er soms echt heel ambetant om, gewoon al kleertjes ofzo kopen.. Voor meisjes zo leuke dingen en voor jongens lijkt het allemal het zelfde.. 馃榿 Naja.. Tegen dat hij er is, zal ik wel geklikt zijn.. :) Bedankt voor alle reacties! Nu voel ik me niet meer zo kut en alleen.. 馃槝

5 jaar geleden

Reactie op JVH

Het is ons eerste kindje. Bij mij in de familie zijn het allemaal meisjes. ...
Ik heb t zelfde met de babykleertjes.... voor meisjes zie ik z贸veel leuke dingen en bij de jongens mwah Mwah. Wel een leuk pakje van Nijntje gekocht en vandaag grijze Nike-jes. Ik kom ook een uit meiden familie en dacht daarom dat ik ook echt helemaal teleurgesteld zou zijn als het een jongen werd, maar gek genoeg is dat niet gebeurd. Eigenlijk had ik vanaf het begin het gevoel dat er een jongetje in mij groeide. En toen ik de naam wist, voelde het goed. De naam voor de jongen vind ik leuker, dan de naam voor het meisje, terwijl ik het altijd makkelijker vond ook meisjesnamen te bedenken.... behalve nu het voor mijzelf was.

5 jaar geleden

Reactie op JVH

Ok茅 ik ga hier even mss een taboe doorbreken. Maar ik ben echt teleurgestel ...
Oh zeker wel. We hebben een zoontje van 3, heerlijk kind en zou nooit anders willen! Bij hem ook sterk het jongens gevoel gehad van begin af aan. Nu zwanger van de tweede, en van begin af aan het gevoel (of de sterke wil) van een meisje. Vorige week vrijdag de geslachtsecho gehad, en wat heb ik gehuild. Het is toch echt weer een jongetje. Ik was echt zo teleurgesteld, en moet echt even schakelen. Ik heb mezelf nooit als jongensmoeder gezien, we hebben ook alleen maar jongens om ons heen (onze zusjes ook). Dus hoopte heel erg op een meisje. Ik ben uiteraard blij met dit kleine en tot zover gezonde jongetje, maar roep al wel dat er misschien toch nog een derde kindje mag komen 馃檲馃槄

5 jaar geleden

It's a girl!!! 馃挆

5 jaar geleden

Oh zeker wel. We hebben een zoontje van 3, heerlijk kind en zou nooit ander ...
Haha herkenbaar hoor! Ik had graag een jongetje gewild en mijn kan ook, omdat ik al een meisje heb en allemaal meisjes in mijn familie worden geboren. Maar voor mijn dochter ben ik blij die vind het helemaal geweldig dat het een meisje is. En uiteraard wil iedereen een gezond kindje en hou je direct al van je baby鈥檛je:) 鉂わ笍

5 jaar geleden

Wij krijgen een meisje, maar het is voor mij zo erg omschakelen aangezien we al een zoontje hebben. Ik zag mezelf ook niet als een meisjesmoeder馃槄. Ik was er ook zo van overtuigd dat het een jongen zou worden. Ik voel me ook dagelijks schuldig naar haar omdat ik er 'minder' mee bezig ben terwijl ik het wel heel leuk vind. En die kleertjes, manmanman... Ik kan niet kiezen

5 jaar geleden

Wij krijgen een meisje!!!!馃懚馃挏馃槏馃槏馃槏

5 jaar geleden

Wij krijgen een meisje!! 馃挄馃挄馃挄 We hebben al een draakje (jongetje) en die kan niet wachten tot zijn zusje er is!! 馃槏

5 jaar geleden

Wij krijgen een zoontje! 馃挋

5 jaar geleden

Wij verwachten een meisje 馃槏

5 jaar geleden

Wij een jongen! 馃挋

5 jaar geleden

Na een dochter, een zoon en een dochter nu weer een zoon! 馃槏

5 jaar geleden

Wij krijgen een zoon 馃槉

5 jaar geleden

Mijn eerste kindje het word een jongetje 馃槣

5 jaar geleden

Wij krijgen een meisje 馃槏

5 jaar geleden

Reactie op Meus

Wij krijgen een meisje, maar het is voor mij zo erg omschakelen aangezien w ...
馃槄 precies het zelfde gevoel

5 jaar geleden

馃挋馃挋馃挋 BOY

5 jaar geleden

馃挐 een meisje